19 באפריל, 2018

חוצות היוצר

סייל שמצדיע ליצירה ישראלית מכל תחום נפתח הבוקר במרקט. או במילים אחרות: יש לכם יופי של תירוץ לשופינג. וההנחות? איך לא, עד 70% (יותר זול מהגימיק)!

איפה תפסנו אתכם? מתאוששים מהמצעד? בדרך לתפוס ספוט בפארק? בדיוק חוזרים מלילה-קריוקי-לבן (אז זה אתם שם עם האומצה-אומצה על הגג!)? איך שלא יהיה, נדמה שליום הזה בדיוק, חיכינו 70 שנה. לפחות ככה זה מרגיש מכל הפימפומים, הדיבורים וההללויה שהרימו סביב יום ההולדת העגול הלאומי (הלו סבתאל'ה, חפרת עם האיוונט).
 
ובכל זאת, אי אפשר לבוא בידיים ריקות. אז הנה המתנה שלנו:
 
המרקט מצדיע מהבוקר (ועד שלישי) למיטב היוצרים הישראלים האולטרה-מוכשרים עם סייל "תוצרת הארץ" המסורתי שלנו, המציע אלפי פריטים מכל תחום שחשקתם בו, בהנחות שמגיעות – זהירות, גימיק זול בעוד 3, 2, 1 – עד 70%! סורי, היינו חייבים.
 
צועדים פה בסך למשל מעצבי אופנה שווים, שמייצרים מתחת לשפם שלכם די הכל – ממשקפיים, דרך בגדי-ים ועד תחתונים. לצידם אמני עץ ונגריות מדהימות, תכשיטנים וכובעניות, גרפיקאיות וחקלאים, שוקולטריים וצלמות, מעצבי טקסטיל או סופרות; וכולם יחד מרכיבים פסיפס של עשייה מקומית יפהפייה ונחשקת. כזאת שתתגאו להגיד עליה אחר כך: "זה מייד אין יזראל!"

בתור התחלה, אצרנו אוסף חגיגי ומרגש, שכולו כחול-לבן (בכל מובן), עם הצעות שלא מניחות את הדעת, ובהנחות שיגרמו לכם לרקוד הורה כל הדרך לקופה.
 
קחו לכם את וויקאנד העצמאות הארוך והמפנק הזה (גם ככה יש איזה שעתיים לשרוף בפקק בחניון) ובואו לבחור לעצמכם משהו יפה וסטייליש. מזל טוב!
 
סייל "תוצרת הארץ" במרקט – 70%-10% הנחה על אלפי פריטים (בתוקף עד סוף יום שלישי, 24.4.18, 23:59).
לאוסף פריטים נחשקים במיוחד – בואו הנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה