12 בפברואר, 2008

חומר ירוק

ביקור קצר בשוק הכרמל - והמרפסת שלכם לובשת ירוק

אחד החסרונות בלגור בעיר הוא שאין לך גינה. מקסימום מרפסת תל אביבית עם מקום לאדנית אבל לא הרבה יותר מזה. אולי זו הסיבה שכמעט אין משתלות בעיר ואם יש, המחירים בהן גבוהים וההיצע ככה-ככה. אם תחשקו בעציץ רקפות תוכלו כמובן להצטייד באחד גם בחנות פרחים, אבל זה לא פותר את הכמיהה שעולה מדי פעם למשתלה רחבת ידיים כמו אלה שמנקדות את מרחבי השרון ובהן שתילים עונתיים שיפריחו בלקון שלם ב-2 ש"ח.

למי שמתגעגע לדבר האמיתי אנחנו מציעים לבקר בצמחי הכרמל בסוף שוק הכרמל. המקום גדוש בפרחים ובצמחים רעננים ותמצאו בו שתילים ועציצים במחירים של מחוץ לעיר.

בקולקציה החורפית מככבים גרניום, מפלית, אמנון ותמר (אנחנו ממליצים על הזן הננסי שכבר הוכיח שהוא יודע לתפוס יפה) ואפילו כובע הנזיר (שכל מי שמבין דבר וחצי בגינון יודע שהכי טוב לזרוע לבד כי הוא נובט בביטחון של 100% ומזריע עצמו לבד לשנה הבאה). יש גם עציצי תבלין ריחניים ומי שבעניין של פנג-שווי ימצא מגוון סוגי לאקי במבוק (ישרים ומסולסלים, קצרים וארוכים) ואפילו את עץ האושר.

אז עד שאתם סוגרים סופית על הוילה בכפר שמריהו, שימו קצת ירוק במרפסת השירות. זה יעשה לכם טוב.

משתלה בשוק הכרמל – גרניום-8 ש"ח, שישיית אמנון ותמר ננסיים – 10 ש"ח, מפלית – 10 ש"ח, כובע הנזיר – 10 ש"ח, לאקי במבוק – 6-20 ש"ח, תבלינים החל מ- 8 ש"ח, צרור נרקיסים – 9 ש"ח, צרור נוריות – 10 ש"ח, סידורים גדולים יותר – 30-65 ש"ח
"צמחי הכרמל", רח' קלישר, שוק הכרמל, תל אביב, אפשר לעשות גם משלוחים דרך אתר האינטרנט: shops.netpay.co.il/zol

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה