09 באוגוסט, 2012

חו"לים על הילדים

טסים לחופשה בחו"ל עם הקטנים, ומעוניינים לשוב ארצה בבריאות נפשית תקינה? ספיישל מרמלדה: חמישה דברים שחובה להכניס למזוודה, לפני שיוצאים מהארץ

#1
שיהיה נוח

במקום להיות תלויים בטוב לבם של בעלי מסעדות ברחבי הגלובוס, בכסאות דביקים ומטונפים או באילתורים ("יש לנו דפי זהב – זה יכול להגביה את הילד") – הנה פתרון נוח, מדליק וקומפקטי: "כיסכסא" הוותיק, פיתוח ישראלי של כסא בד ש"מתלבש" על כל כסא סטנדרטי (בתמונה למעלה) והופך אותו לכסא אוכל, מאובטח בקשירה, לתינוקות ולפעוטות. בתום השימוש מתקפל כל הסיפור לתוך שקיק בד קטן ונכנס בחזרה לתיק של אבא/אמא (או למכונת הכביסה). אליפות.


כיסא אוכל לפעוטות מתקפל מבד – 120 ש"ח
להשיג בחנות של "כיסכסא",
טל': 04-6276661, ובמגוון חנויות ילדים ברחבי הארץ מהרשימה שכאן.

#2
שיהיה מעניין


21 שאלות, הדור הבא. "הטריוויה המצויירת הראשונה שלי" (מבית קלסיקלטת)

 

אם גם אתם מאמינים שנסיעות/טיסות ארוכות הן בעיה, אבל גם הזדמנות – אולי תרצו לתת צ'אנס לסדרת הטריוויה המאויירת החדשה שמגיעה בארבע גרסאות (לגילאי  2-3, 3-4, 4-5 וגילאי 5-6).  בכל מארז שאלות רלבנטיות המותאמות לגיל הילדים, בנושאים כמו התמצאות במרחב, לימוד צבעים, כמות, פירות, חיות, פריטי יום-יום, פירושי מילים ועוד. לא תאמינו כמה אפשר ללמוד במהלך התברברות אחת בכבישים. ככה זה כשאבא מתעקש להתווכח עם ה-GPS.


ספרי-משחק "הטריוויה המצויירת הראשונה שלי" – 59.99 ש"ח
להשיג באתר "קלסיקלטת", רשת סטימצקי ובחנויות המובחרות.

 

 

 

#3
שיהיה שקט

שולפים מהשרוול. משחקונים מוקטנים ומצילי חיים


נס קטן, פרקטי וזול באופן מגוחך למדנו מאמא מושלמת אחת, שסיפרה לנו איך לפני כל נסיעה היא עורכת סיור מקדים באגפי ה"פרסים וההפתעות" בחנויות הצעצועים, ודולה משם כל מה שנראה כמו גרסה מוקטנת של משחק קופסא (שאין מצב שייכנס למזוודה בגודל טבעי). ככה היא מלקטת "סולמות וחבלים" מוקטן, "לודו" מיניאטורי, "חמש אבנים" ועוד – כל אחד מהם עולה שקלים בודדים וארוז בדרך כלל בשקיק צלופן – וטומנת אותם בתיק היד שלה, לרגעי חירום במהלך הטיול. וככה, כשיושבים במסעדה בטוסקנה והילדים בועטים זה בזה מתחת לשולחן ("מתי יגיע השניצל? הוא מציק לי!"), או כשיושבים בלובי של המלון ומחכים לחברים שאף פעם לא מגיעים בזמן – היא שולפת את ההפתעה שלה וזוכה בכמה דקות של נחת (ובאינספור מבטי הערצה של נופשים בוגרים). שיחוק.

משחקים מוקטנים – שקלים בודדים
להשיג ב-"הפיראט האדום", "כפר השעשועים", "הכל בדולר" ועוד.

 

 

 

#4
שיהיה כיף

 

אנו חיים במאזדה צהובה. קאלסיקת נסיעות ארוכות

 

לקראת סיום, הבה ניזכר שבטיול הזה נוכחים גם מבוגרים, שלא תמיד מסוגלים לעמוד בלופים אינסופיים של "שירי ילדות". שכרתם רכב ואתם מחפשים פסקול שישמח את כולם? לכו על בטוח: האוסף האדום הכפול של הביטלס כולל 26(!) להיטים בטוחים (משנת 1962-1966), ואם תחרשו עליו כמומלץ, מובטח לכם שתשובו ארצה עם ילדים מחונכים, לפחות מוסיקלית, שיזמזמו את "ילו סאבמרין" ואת "שי לאבז יו יה, יה, יה" מהביס הראשון של הקרואסון בארוחת הבוקר הקונטיננטלית במלון – ועד שתפרקו את המזוודות בבית ותשכיבו אותם לישון.

האלבום האדום של הביטלס – 140 ש"ח (120 ש"ח במבצע ב"מוסיקה נטו").
להשיג בחנויות הדיסקים והספרים ברחבי הארץ.

 

#5
ושיהיה ברור –

 

גם אמא רוצה כזה. משחקי יצירה של Djeco

כל דבר של חברת djeco הצרפתית הוא פיתרון מנצח – סט המדבקות, מארזי האורגימי, ציורי החול, הפאזלים המושלמים – מה לא. הלוואי עלינו להתחתן עם הבעלים של החברה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה