10 בנובמבר, 2010

חוות החיות

דברים שמרכיבים בבית הם התחביב החדש שלנו, והפעם - עשו לביתכם צבי מקרטון ותראו איזה כיף יהיה לכם

יש לנו זוג חברים שלא מגיעים להסכמה בכל מה שקשור בעיצוב הבית. היא אוהבת וילונות, בדים וכריות. הוא טוען שבמדינה כל כך מאובקת זה פשע לתלות וילון שלא לדבר על לפרוש שטיח. היא אוהבת אובייקטים אבסטרקטיים והוא אוהב את זה כמה שיותר ריאליסטי. היא אוהבת צבעוני ושמח והוא מעדיף לבן ונקי. בקיצור, יש עילה לגירושים. אבל בפעם האחרונה שביקרנו אצלם לא האמנו למראה עינינו. הרכישה האחרונה שלהם היא ללא ספק חוזה שלום של ממש. שניהם מתים עליה.

מדובר בראש צבי. כן, כמו זה שתלוי מעל אח באיזו טירת ציידים, רק שראש הצבי הזה עשוי מקרטון ומיוצר בעבודת יד על ידי חברת קרמבו הישראלית. קרמבו (הגיסים יותם קאופמן וניצן ברטלה) החליטו ללכת על ליין עיצובי לבית ולמשרד של חיות עשויות מחומרים ממוחזרים שאורכן בין 30-40 ס"מ. כל חיה כזאת מגיעה באריזה יפה ומצריכה הרכבה ללא דבק (והכי פשוטה בעולם, באחריות). הליין המדליק כולל שלוש חיות (אך עומד להתרחב) – צבי, כלב ופינגווין, כל אחת, כפי שמסביר כרטיס הברכה המצורף ("קניתי לך צבי"), מסמלת תכונות שונות: ראש הצבי – מזל טוב, בריאות, אריכות חיים, גבריות והישגיות. הפינגווין – סמל לחברות אמת, משפחתיות וקשר שלא ניתן לנתק, היות והוא חיה מונוגמית שנשארת עם בן זוג יחיד כל חייה (תמיד חיבבנו את הפינגווינים ועכשיו אנחנו מעריכים אותם אפילו יותר). והכלב – וזה כבר קל ממש, נאמנות, אהבה עיוורת וחוכמה (הם כנראה לא פגשו את הכלב שלנו).

לאור המחמאות הרבות שקיבלנו על החיה שרכשנו אנחנו, אנחנו מתכננים להעניק את החיות המקסימות האלה בכל הזדמנות. מה שנקרא, מתנה ממוחזרת.


חיות ממוחזרות של קרמבו – 90 – 200 ש"ח

להשיג בלעלא – הצרכנייה לעיצוב ישראלי, התערוכה 3 נמל תל אביב (מתחם שילב)

[PSGallery=2vgksof7mt]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה