20 באוגוסט, 2013

חודשים של בהייה

לוח השנה עם האיורים החלומים של ג'ני מייליכוב גורם לנו לבהות בכל חודש כאילו אין לנו טריליון מיילים על הראש

יש תחומים שגם אם אתה וירטואוז שיווקי, סולטן המרקטינג ומאכר המאכרים – קשה לרגש בהם. ובאמת, אחרי שראינו טריליון לוחות שנה (החל מ"עתיקות ארצישראליות" ששלחה זיוה מהבנק, ועד זה שהגננת הכינה מתמונות לא מחמיאות של הילדה), חשבנו שכלום כבר לא יזיז לנו, ואף אחד לא יגרום לנו לקנות אחד במקום הקלנדר המצומצם באייפון. אבל אז קמה ג'ני מייליכוב, ועשתה בדיוק את זה.

ג'ני, בוגרת קלאס אוף 2008 מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, לא מפסיקה לצייר מהרגע שסיימה את לימודיה, בעיקר באקריליק (אבל לא רק) ועל כל חומר שתתנו לה: יש אצלה מגנטים מקסימים, הדפסי נייר עבים ואיכותיים, שמרגישים ממש כמו ציורי האורגינל על קנבס שהיא יוצרת. יש בובות נייר שנראות כאילו יצאו מסרט של טים ברטון, ואפילו מראות כיס מצויירות בצידן האחורי. בין לבין, הספיקה ג'ני גם לאייר ספר נובלות, מגזינים וספר ילדים ("העוגה של סבא אליהו" מאת נגה אלבלך) ואפילו לחבר אחד משלה. ג'ני מספרת שכל הציורים נולדים מההשראה הכי מיידית: מקומות בהם היתה רוצה להיות. זה מסביר את האיורים הפנטסטים המעטרים את לוחות השנה המגוונים שהיא מכינה כבר 6 שנים בהתמדה, ורק ממשיכים להיות יותר ויותר מהפנטים. כמו לדוגמא הלוח שקנינו ממנה לאחרונה, בו חודש נובמבר מתאר נדידת אווזים בנוף סקנדינבי משהו, מרץ האדמוני נראה כאילו צולם במרכז מוסקבה, ואוגוסט הסוריליאסטי מחכה לכם עם ברווז שחוגג יומולדת בשלג. מק'דרימי.

אם מתחשק לכם לבהות בכל חודש ביצירת אמנות של ממש, ולדמיין בזמן שהמייל מתרפרש, איפה הייתם יכולים להיות כרגע –  עשו (שנה) טובה לעצמכם, ולכל חבר שמעריך עיצוב, וקנו לו את הלוח של ג'ני. הוא יודה לכם יום יום, צום צום, עד סוף תשע"ד לפחות.

לוח שנה 2013-14 של ג'ני מייליכוב – 55-74 ש"ח (תלוי בגודל: בינוני – 15 על 23 ס"מ; או קטנטן – 11 על 7 ס"מ). כולל חגים, מגיע בדפים איכותיים ועבים נפרדים.
להשיג בחנות המעצבת (משלוח חינם בישראל) –  Be Happy Now.

ציירי לנו שפם. מתוך לוח השנה של ג'ני מייליכוב




איורים ממגנטים. המגנטים של ג'ני





נמר של נייר. בובות הנייר של ג'ני


 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה