17 באפריל, 2008

חג שמח

במקום עוד מייבש חסה - מצאנו את המתנה שנשמח לקבל ולתת בכל חג, כולל הפסקול שילווה אתכם עד לדודים בצפון. הכי פסח שמח

אחרי שנים שאנחנו קונים מתנות חג לכל המקורבים לנו, נשארנו בלי מוטיבציה ובעיקר בלי רעיונות. עוד מפה, עוד סט מגבות, עוד קערה לפירות – סליחה, אבל אנחנו באמת רוצות להתקדם. השנה החלטנו לגוון ולהיות קצת יותר יצירתיים. אז הכנו ריבת תותים (מתכון בהמשך), קנינו צנצנות מקסימות ומתוקות להפליא, וזהו. זה אולי לא מתחבר לחשמל, לא מנקה חסה ולא עושה טוסטים אבל זה יצא כל כך מקסים ש-איך לא חשבנו על זה קודם.

עד כאן על סוגיית המתנות.

וכמו בכל שנה, גם הפסח הזה יש לנו דיסק מעולה שינעים לכם את הנסיעה לסדר ואת כל הימים שאחריו. זה לא שאנחנו לא תופסים מעצמנו מבינים מאד גדולים במוזיקה, אבל פסקול הסרט "Leonard Cohen – I'm your Man" הוא בהחלט משהו שלא נרצה שתפספסו. אתם כמובן לא צריכים אותנו כדי שנגיד לכם שלאונרד כהן הוא ענק אבל יש משהו כל כך נפלא בביצועים שבאלבום שלקח לנו לפחות חודש עד שנרגענו. רופוס וויינרייט, מרת'ה וויינרייט, ניק קייב, פרלה בטלה, הם רק חלק מהמבצעים וכל אחד מהם מעניק ליצירות הכי גדולות פרשנות מרגשת משלו.

ואם להיות ספציפים – שימו לב לביצוע של רופוס וויינרייט לשיר everybody knows. כנסו להקשיב לו כאן.

חג שמח. טייק איט איזי.

צנצנת מקושטת – 6.5 ש"ח
להשיג ב-"שיגריס", אבן גבירול 11
, תל אביב

פסקול הסרט "Leonard Cohen – I'm your Man" – החל מ-49.90 ש"ח (במוזיקה נטו)
להשיג בחנויות המוזיקה ברחבי הארץ

>> מתכון להכנת ריבת תותים: שוטפים וחותכים את התותים. מניחים בתוך סיר ומוסיפים את הסוכר (חצי קילו סוכר על כל קילו תותים), מחכים שלוש שעות (כדי שיצאו הנוזלים), מרתיחים, מנמיכים לאש בינונית ומבשלים עד שנמתח קו דק של ריבה בין שתי האצבעות, בערך שעה וחצי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה