09 באפריל, 2013

חבר'ה, הברקתם!

האביזרים האקולוגיים לניקוי כלים של FULL CIRCLE עושים חשק לשטוף שוב את כל שולחן עורך

תפסו עמדה בדיון בוער שערכנו: מה עושים עם הסקוצ'ברייטים לסוגיהם שמקשטים את השיש? יש את אסכולת "תולים על הברז עד שהמטלית נשברת". יש כאלה שמחביאים על החלון עד שהספוג מתאבד למטה, או מסתירים בכיור ומקווים שהאורחים לא יריחו. לא אידאלי. את אביזרי הניקוי ההורסים הבאים (קראתם נכון) לא רק שאין צורך להחביא – יש לפאר, להלל, לשבח ולכלול מעתה בכל סיבוב דאווין שאתם עושים לאמא בדירה.

שורת האקססוריז שעושה חשק לקרצף מחדש את הסרוויס מהחג, שייכת ללייבל הניו יורקי והאקולוגי Full Circle שדאג להמציא מיני אביזרי ניקוי שווים לכל סוג מחבת, כוס, אריח וירקות לוכלוכים. כולם בעיצוב שיקי, חכם ונקי (תרתי משמע), עולים פחות ממה שנדמה לכם והכי חשוב – ידידותיים לסביבה מא' ועד ת'. קלאסה. כך למשל ידיות האחיזה עשויות במבוק בר קיימא וחלקן גם חלולות כדי שתוכלו להזליף פנימה נוזל ניקוי ולפזר בלחיצה באופן שווה וחסכוני. חלקי "הפלסטיק" העשויים על בסיס צמחים – מתכלים, ראשי הספוגיות הרכים (לניקוי עדין) – עשויים תאית (!), השערות הקשיחות (לניקוי בקבוקים עמוקים) עשויות חומר טבעי ואפילו המתכת המחזיקה אותן ממוחזרת. ואם זה לא מספיק לכם, חלק מראשי המברשות ניתנים להחלפה כשיתבלו (במקום לזרוק את כל האקססורי הנאה לפח). עכשיו נשאר רק לבחור עם מה תגרדו את החמין ששרפתם: מברשת עומדת על השיש או טבעתית הניתלת על הברז? ספוג לופה עגלגל וסופח שומנים, או מברשת צרה שמתאימה לפינות? ויש עוד מטלית חכמה שמגינה על הידיים, מגבת מכותנה אורגנית שמנטרלת ריחות, ואפילו מיכל קומפוסט קטן עם שקיות מתכלות – למחבקי-פחים מתקדמים במיוחד.

בקיצור, הפכו את ערמת הכלים למטלה הכי נחשקת בבית (יותר מטיול עם רקסי זה בטוח). וכל מי שמוכר לכם סקוץ' אחר – תנו לו שטיפה רצינית.

אביזרי ניקוי מעוצבים של  "פול סירקל" – 22-60 ש"ח למברשת
פריטים נבחרים ניתן להשיג בחנות Green Queen, או ברשת "דומו", רשת ניצת הדובדבן, וחנויות פרטיות. את המגוון המלא (ועוד מוצרים ירוקים) ניתן להשיג באתר היבואנית – Green Flash.

 

 

מאמי, תורי לעשות כלים. Full Circle




הירוק היום ירוק מאוד. full circle


 

 

 

 

[PSGallery=cnqbkevwil]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה