14 בדצמבר, 2014

חבילה עוברת אליכם

תחרות "מרמלדה מרקט במגרש הביתי" יוצאת לדרך: צלמו פריטים שקניתם במרקט ואולי תזכו בחבילת חורף חלומית, עם כל מה שצריך כדי לעבור את העונה בנעימי

פעם בכמה זמן, כשנופלת עלינו הרוח, מתחשק לנו פתאום לחלק מתנות בלי סיבה, כאילו היינו האחות הקטנה של סנטה וניקול ראידמן. ומה אתם יודעים? היום זה יום כזה!
אנו מכריזים בזאת על פתיחת משחקי "מרמלדה מרקט במגרש הביתי", בסופם נעניק במתנה חבילת חורף חלומית אחת גדולה ויפה (ארזנו לבד, סליחה על הפינות); ולכל מי שקנה לאחרונה משהו במרקט – יש סיכוי לזכות! איך עושים את זה? אתם די הרבה, אז תתקרבו רגע ותקשיבו טוב:

כל מה שצריך לעשות הוא לצלם בבית תמונה יפה ומקורית של פריט שרכשתם מחנות קיימת מתוך המאות שבמרקט, ולשלוח לנו. סה טו. לדוגמא, תליתם כבר את התמונה שקניתם לחדר הילדים? ואיפה שמתם בסוף את השטיחון הסרוג? מעניין אותנו. והמצעים – התאימו למיטה של הגדולה? רגע, הכי מסקרן, איך יושב עליכם הטי שירט? בול? הג'ינס עושה לכם מותניים? והתיק קלאץ' – מחמיא לצוואר? מעולה. זה הזמן להשויץ ולשתף.

את התמונות שתשלחו נפרסם בעמוד הפייסבוק של המרקט במהלך השבועיים הקרובים, וזו שתזכה למספר הלייקים הרב ביותר (נכון ליום ראשון, 28.12.14 בשעה 12:00) תוכרז כמנצחת הגדולה, ותעניק לבעליה חבילת חורף חלומית, שהרכבנו לכם במיוחד בעזרת 5 חנויות ותיקות ואהובות מהמרקט: הכנסנו למשל את הכירבולית האולטרה-נעימה הזו מבית KAS; וגם קרדיגן מהמם ומחמם כזה בדיוק של Karin A; צעיף-שרשרת מצמר שסרגה לכם ליאת ולדמן; תיק נגד גשם סופר-שימושי (בייחוד לרוכבי אופניים) שהוסיפו FUSS; פלוס שמיכת חורף סרוגה ועבה לבייבי שלכם שהעניקה Milka. יאללה, תמונה אחת מעולה באמת – וכל המשפחה מסודרת לחורף. פרפקשן.

רק שימו לב, התמונה חייבת להיות מצולמת במגרש הביתי שלכם (אפילו אם רקסי בדיוק תפס שנ"ץ על הכרית), והפריט חייב להיות מתוך חנות פעילה ובועטת במרמלדה מרקט. שלחו אותה עד 28.12.14 לכתובת home@marmelada.co.il, עם שמכם, מקום המגורים, מספר הטלפון שלכם וכמובן שם המוצר והחנות שממנה רכשתם (אם המוצר עדיין במלאי – צרפו לנו לינק, הכי טוב).

יאללה, סדרו יפה את הסלון, כוונו תאורה ותנו קליק. אולי חבילת החלומות החורפית תגיע עד אליכם?

תחרות "מרמלדה מרקט במגרש הביתי" – עד 28.12.14 (בשעה 12:00). להשתתפות – שלחו תמונה לכתובת המייל home@marmelada.co.il
לפרטים והוספת לייקים לתמונה המועדפת עליכם – עברו לעמוד הפייסבוק של מרמלדה מרקט.

 

רוצו לצלם את השטיחון. חבילת החורף החלומית הזו מחכה לכם


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה