01 במרץ, 2015

זוג קוקטי

שיתוף הפעולה שהכי מדבר אלינו נראה בול ככה: נעלי סניקרס BENSIMON מאוירות ידנית על ידי שירה ברזילי, העומדת מאחורי הדמות הפאשניסטה המאוירת KOKETIT. או, סה פורמידבלה!

אוהבים שיתופי פעולה? בטח אוהבים!

אוהבים מהדורות מוגבלות? יותר מנקניקיות!

ומה אם המשת"פים הם במקרה צמד מותגים שאנחנו מאוד אוהבים, וביחד יצרו קולקציית קפסולה שמוציאה משניהם את הבסט (שנחטפת ברגעים אלו ממש כמו קרונאטס)? או, עכשיו קיבלתם את תשומת הלב שלנו.

המותג שאחראי על נעלי הסניקרס הכי צרפתיות שלנו, BENSIMON, הזמין את מאיירת האופנה הישראלית שירה ברזילי ובעיקר את דמות האלטר-אגו שלה – "קוקטית", בעלת קו קעקועים זמניים סופר-קולי (Koketit Not-Forever Tattoos), להוציא יחד קולקציה משותפת במהדורה מצומצמת, מקועקעת ונדירה, שעוד שניה תהיה לגמרי סולד אאוט. מוֹן דיוֹ!

אם אתם עדיין איתנו, אז תדעו שהמותג "בן-סימון", דוגל מאוד בהתאמה אישית של הנעליים לנועל (כל זוג מיוצר באופן חד פעמי ובצביעה שלא חוזרת על עצמה), וכבר הזמין שמות כמו ז'אן פול גוטייה, גוצ'י ושאנל לעצב זוגות לכבוד חגיגות 25 שנה למותג. בשנה שעברה נוצר גם קו נעליים נפרד עם דונה קארן, ובפתיחת סניף בנסימוני חדש בפריז הוזמנו אפילו הלקוחות לעצב אותן במקום כרצונם. אז הנה הגיע תורנו: לכבוד עונת-המעבר לנעליים קלות יותר (ביי ביי גרביים מהמילואים, לכו תכבסו), נחתה כאן קולקציית אביב-קיץ גדולה וצבעונית, וחלק מוגבל ממנה הוקצה והועבר מיד לידיה היציבות של שירה (שכבר איירה למותגי ענק כמו H&M ורוברטו קוואלי). בחודשים האחרונים, עברה שירה נעל נעל, וציירה את הקעקועים של קוקטית בצבע שאינו יורד בכביסה או דוהה. כך נולדו בשבוע שעבר 5 דגמי קיץ כיפים עם איורים כמו אננסים, גביעי גלידה, עוגנים, עיניים (הכי מדבר אלינו) ויהלומים. שיהיה לכם בהצלחה עם לבחור רק אחד. מי שבכל זאת מעדיף את הבנסימון שלו חלקות מוזמן לקטוף באתר המותג זוג נעליים מהמבחר ולקבל מיד במתנה מארז קעקועים ששירה התאימה במיוחד לכל גוון.

התלבטות נעימה (מתנצלים מראש על חצי יום העבודה שילך לכם).

סניקרס טניס BENSIMON מאוירות בידי KOKETIT (שירה ברזילי) – 220 ש"ח
להשיג בלעדית באתר www.bensimonisrael.co.il עד גמר המלאי (מארז קעקועים מתנה מקוקטית לרוכשים זוג נעלי בנסימון מהמבחר באתר).

 

החלה עונת הקוקטיות. דגם גלידה על בנסימון ורודות


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה