09 ביוני, 2015

זה סימן בשבילי

הקולקציה החדשה של ליטל פלס דוד מורכבת מדפוסי משיכות צבע וחיבורים בין אורכים שונים, שגורמים לנו לא לפחד מקצת בלגן בעיניים

כבר שנים, ובמיוחד מאז שאנחנו הורים, יש לנו חלום לעצב ליין של בגדים מוכתמים, שיורידו קצת את הלחץ מכרוניקות ידועות מראש כמו נקודות קטשופ על הצווארון, פס של גואש תועה על השרוול או סימן של במבה נשכחת בכיס. ובחלום הזה נזכרנו כשעברנו על כ-ל פריט מהקולקציה החדשה והמטריפה שעיצבה ליטל פלס דוד, והצטערנו שלא הצענו לה שותפות.

תחת הכותרת Unstable Balance (איזון לא יציב) ובהשראת המציאות בה אנחנו חיים, עיצבה ליטל למותג האורבני והאדג'י שלה Little Street, קו אלגנטי, משובח ומסקרן: יש חולצות מכופתרות קצרות ורחבות, טי שירט עם פויל כסוף, שמלות בגזרות רחוקות מהגוף, מכנסונים לוהטים – ועל כולם הדפסי משי שפיתחה בעצמה, במראה משיכות מכחול גדולות או סימנים קטנים שנראים כאילו התגלגלנו על ספסל צבע טרי או נרדמנו על טוש פתוח. ואם זה לא מספיק מבולגן בשבילכם, כל דגם עוצב מחיבורים חכמים ודו שכבתיים באורכים שונים ובמראה של תוספת בד מתחת למכפלת, כמו חולצת טריקו עם וולאן ארוך בחלקה האחורי או חצאית בגזרת מעטפה הפוכה. בקיצור, לא משעמם פה לרגע.

בחרנו מכופתרת קצרה עם שליכטות צבע שחור, הוספנו שמלה-חולצה עם תוספת קטנה בגימורים, והאמת? הרגשנו דווקא סופר מאוזנים ויציבים, הכי פלס. כלומר, פלס דוד.

קולקציית קיץ של Little Street – חולצות: 170-550 ש"ח, מכנסיים וחצאיות: 450-590 ש"ח, שמלות ואוברולים: 390-750 ש"ח.
להשיג בחנות אונליין או בבוטיק במרכז בעלי מלאכה 5, תל אביב; וגם ברשת "רזילי" ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים טל': 03.6448820

 

מי שכח טוש פתוח? Little Street, קיץ 15

מי שכח טוש פתוח? Little Street, קיץ 15

 

חיבורי אורכים משתנים. קולקציית קיץ 2015

חיבורי אורכים משתנים. קולקציית קיץ 2015

 

ברחובות של ליטל. מתוך קולקציית הקיץ של ליטל פלס דוד

ברחובות של ליטל. מתוך קולקציית הקיץ של ליטל פלס דוד

 

מאוזנת ויציבה. מתוך קולקציית הקיץ של Little Street

מאוזנת ויציבה. מתוך קולקציית הקיץ של Little Street

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה