18 באוגוסט, 2016

זה הרגע לאהוב

עכשיו, כששירות Apple Music פתוח גם בישראל, וקליל מאי פעם לשימוש, לא נשארו יותר תירוצים: הכנו לכם אחלה מיקסטייפ ליום האהבה. ט"ו באב שמח ודביק שיהיה פה!

בוקר טוב אהובים שלנו! לא רוצים לרמוז או משהו, אבל סתם שתדעו, אנחנו יושבים פה ליד החלון מהבוקר, רק כדי לוודא שלשליח מ-"בונבוניירות-פור-יו" יש חניה נוחה מתחת לבית. כי אהמ, אהמ, לא שכחתם שמחר ט"ו באב, נכון?
אז אל"ף – יש לכם לפחות עוד יממה לתפוס את הדבר הכי נוצץ ב-ה. שטרן או את הכרטיס האחרון להילטון מלדיביים. טייק יור טיים. ובי"ת – אם זה לא מסתדר לכם – אנחנו לגמרי מסתפקים בעניין הבא:

מי שפיספס את הכותרות הראשיות ממדורי הגיקים לאחרונה, אולי לא יודע שכבר שבועיים שוחרי מוזיקה חוגגים פה את פתיחת הגישה החופשית ל-Apple Music בישראל, שירות מופלא שזמין מעתה בארץ דרך כל מכשיר ומסך שתרצו, המאפשר להאזין בקלות (וללא צורך בהורדה מראש) לכל שיר, ז'אנר, אלבום, תחנה, אמן שחשקתם בו. בלי להסתבך עם מעקפים פיראטיים, בלי סטרימינג מקרטע, בלי להזדקק לכתובת של דוד בבוסטון. ככה כמו שאתם, תוכלו ליהנות מ-30 מיליון שירים שמחכים לכם כבר בנייד או במחשב, בכל שפה כמעט, ואז לסמן ב-לב את אלו שאהבתם וליצור רשימות השמעה כיפיות משלכם. אבל הכי שוס? הודות לשיתופי פעולה עם לייבלים ועורכי מוזיקה ישראליים יש שם כבר אלבומים ים-תיכוניים, להיטים עבריים ואיזוטריות מקומיות מפתיעות. וכל זה תמורת תשלום חודשי סמלי ביותר (עודף מ-20!), שכולל 3 חודשי התנסות חינמיים. פייר? הכי פייר שאפשר.

ולאן כל זה מוביל אותנו? מיקסטייפ ליום האהבה כמובן.
אם בא לכם לצאת הכי צ'יזיים, ארגנו הלילה בחשאי עבור אהוב או אהובה את האפליקציה, וסדרו שם רשימת השמעה, למשל מסוג זו שאנחנו מתכננים לארגן לזה שנוחר לידנו (בייב, מה האפל איי.די. שלך? סתם מתעניינים): בלינק הבא תמצאו את כל הבחירות העבריות שלנו לט"ו באב, משלישיית גשר הירקון ועד דדי דדון, שקיבצנו עבורכם בינתיים ביוטיוב, אבל לגמרי זמינות ב"אפל-מיוזיק" (וללא פרסומות של חיתולים באמצע הסט, חלום). קחו השראה ותפתחו מחר את הבוקר עם פלייליסט לאבי-דאבי משלכם. עושה את העבודה יותר מכל לינדט אקסלנס שבעולם (לא רגע, לא התכוונו לזה באמת).

להאזנה למיקס ט"ו באב שלנו ביוטיוב: "השיר שיביא לך אהבה" – לחצו כאן.
שירות Apple Music – זמין למשתמשי אייפון באפליקציית המוזיקה במכשיר או דרך אפסטור. להורדה לאנדרואיד לחצו כאן, או כאן לכל מחשב אישי.
  לסרטוני הדרכה – לחצו פה.

 

 

קחו השראה חופשי. המיקס הרומנטי שלנו לט"ו באב מ"אפל מיוזיק" - זמין עבורכם גם ביוטיוב

קחו השראה חופשי. המיקס הרומנטי שלנו לט"ו באב מ"אפל מיוזיק" – זמין עבורכם גם ביוטיוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה