24 בנובמבר, 2008

זה היום ליהלום

קולקציית התכשיטים של טובי פרבר, צורפת שיוצרת אמנות שממש ניתן לענוד, גורמת לנו לפנטז, לנדור נדרים, להתחדש ולשמוח, גם במחיר פריסת תשלומים חדשה

את ימי השבוע אנחנו מחלקים, בינינו לבין עצמנו, בחלוקה פנימית ברורה: ישנם הימים שנועדו להליכה מהירה ברחוב, בדרך מאיפה שהוא לאן שהוא, בצעדים נחושים, תוך פזילה זריזה ופזורת דעת לעבר חלונות הראווה. וישנם הימים הנינוחים יותר, אלה של הפסיעה המתונה, הנעצרת, הבוהה בקולקציות המתחדשות, זוממת מזימות ופורסת תשלומים דמיוניים. וישנם הימים הנפלאים והנדירים מכולם, הימים הבשלים, המתוקים, שבהם פשוט ברור לנו שנחצה את סף הדלת של מקום שחיזרנו אחריו זמן כה רב, ובקול בטוח (שכבר עשה אינספור חזרות על המשפט והאינטונציה) נבקש את התכשיט ההוא שעליו פינטזנו, נשלם, ניקח אותו איתנו הביתה, ונשמח ברכישה הזאת, שהתבשלה על אש קטנה, עוד הרבה שנים אחר כך.

ככה בדיוק אנחנו הוגים בקולקציית התכשיטים החדשה של טובי פרבר, אמנית שמעצבת תכשיטים במו ידיה, או שמא יש לומר – צורפת שיוצרת אמנות שניתן לענוד. כי התכשיטים של פרבר, המשולבים באבנים יקרות ויקרות למחצה, ביהלומים טבעיים וצבעוניים, בפנינים ובשאר הפתעות, נוצרו מזהב 18 קראט, בצורות עדינות, נשיות ורכות, ובשילובים נפלאים, אלגנטיים ומחמיאים. טבעות הנישואין שלה (וגם יתר הטבעות, למה לא להודות) עושות חשק להפר נדרים ולנדור מיד חדשים במקומם. המחרוזות ממש מזמינות אירועים מיוחדים, העגילים לוקחים למחוזות אחרים והצמידים, אוח, הצמידים.

בקרוב, אנחנו מרגישים, יגיע אחד מאותם ימים נדירים שבהם לא נוכל עוד להחזיק בבטן את הצורך הזה, לשמח את עצמנו במשהו נצחי באמת. באותו יום, אי אפשר יהיה למחוק לנו את החיוך מהפנים. ומצידנו, שיהיה אפילו בחמש מאות תשלומים.

תכשיטים של טובי פרבר – 750-7,300 ש"ח
להשיג בחנות המעצבת טובי פרבר, בן יהודה 158, תל אביב, טל': 03-5221098, www.tovifarber.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה