04 בספטמבר, 2012

זהירות, חפירות בדרך

"חופרים" היא הצגה קומית-טרגית על קריירה, חברות והחמצה, עם פוטנציאל הזדהות גבוה. שעה של צחוק, כנות, דמע וחפירות מובטחת

יותר משמעניין אותנו מה קורה על הבמה בהופעות ובהצגות, אנחנו כמהים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים, להציץ על התככים בין השחקנית הראשית למחליפה, להבין את מערכת האינטריגות הפנימית, והכי מסקרן – עם מי היה צריך לשכב כדי לקבל את התפקיד הראשי. והנה הצגה שראינו לאחרונה בתמונע סיפקה לנו לחלוטין את יצר המציצנות בשעה אחת שכולה צחוק, בכי וחפירות.

"חופרים" שביים אלדד זיו ומוצגת כעת בתיאטרון "תמונע", חושפת את הקהל לכל השיחות הכי מעניינות שמתרחשות במרתף התיאטרון, בין שלושה שחקנים וחברים וותיקים ומתוסכלים. הכל מתרחש בזמן שהם מחליפים תלבושות (לא פחות מ-7), עולים ויורדים מבמה מרכזית זוהרת ומדומה, שם מתרחשת לכאורה "ההצגה האמיתית", ומתמרמרים ללא הפסק. את כל הטירוף הזה, יזמו והפיקו שלושת השחקנים הראשיים והמצוינים אבי פניני, דני מוג'ה (שחזר לשחק אחרי 22 שנות היעדרות) ואורי אברהמי (שגם כתב להפליא). במהלך ההצגה מספיקים השלושה להסתכסך עם הכוכב הראשי, תוך שהם משלבים בדיחות פנימיות, מאזכרים שמות של דמויות אמיתיות מחייהם ואפילו מעיזים להשאיר את הבמה ריקה לחלוטין ולהשמיע לקהל מה מתרחש בינתיים בהצגה שבקומה מעל (בה משחקים הקולות המוכרים של אבי קושניר, קרן מור ונועם סמל). גם אם אתם לא נמנים עם חוג שוחרי התיאטרון, תקלטו מיד את הדינמיקה הקורעת, את הנאמנות בין חברים (שלא מחזיקה יותר משניה וחצי), את סגירת החשבונות והוצאת הקיטור הכנה, את התקווה לפריחה מאוחרת ואת הראש הציני של הקאסט ההיסטרי הזה.

כעבור שעה כבר היינו באוטו, התקשרנו לכל החברים שלנו, אלה שאנחנו הכי אוהבים לדבר איתם (ועליהם) ושלחנו אותם מיד לראות איך זה נראה על הבמה. קחו אתכם את החבר'ה, הכינו את הבטן וצפו לטוויסט בעלילה. וזהו, סיימנו לחפור לכם.

ההצגה "חופרים"– 60 ש"ח (מחיר מלא)
27 בינואר (היום) וכן ב 5,6,8,9 בפברואר, הבימה בשעה 20:00.

משתתפים: אורי אברהמי, אבי פניני ודני מוג'ה,  במאי: אלדד זיו, מחזה: אורי אברהמי, פס קול: שלום וינשטיין, מעצבת תלבושות: לירון מינקין.

 

 

שעה של צחוק, בכי וסגירת חשבונות. "חופרים" (צילום: ענבל יונה לוי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה