21 בינואר, 2010

ועכשיו, לכותרות

אתר המציג את עמודי השער ממיטב עיתוני העולם הוא דרך נהדרת לפתוח את היום, או לפחות להשיג משפט סמול טוק מנצח על הנעשה כרגע בבוסניה הרצוגובינה

מזמן השלמנו עם העובדה שאנחנו לא ממש אנשים של בוקר, אפילו לא של צהריים. אבל מישהו חייב לעזור לנו לשדרג את הרגלי היקיצה הבעייתיים שלנו. לא יתכן שנמשיך לקום בבוקר במצב כל כך מסמורטט, עד שהדבר הפרודוקטיבי ביותר שנוכל לעשות הוא לדשדש בחזרה למיטה, רק כדי לקום שעתיים מאוחר יותר באותו הלך רוח, הפעם בתוספת ייסורי מצפון.

כמה היינו רוצים להתעורר אחרת, כמו בסרטים: עם ספל קפה ריחני שהכין את עצמו במכונה המשוכללת שעל השיש, מלווה בבריוש טרי שהקפיץ את עצמו מהפטיסרי, ולצידם ערימה פריכה וריחנית של עיתוני בוקר בשלוש שפות. תוך חצי שעה היינו סורקים במיומנות את הנעשה בארץ ובעולם, וממשיכים את היום כשאנחנו מצוידים בשפע חומר עדכני ומהמם, למקרה שניתקל בסמול טוק מזדמן. הרי כאלה הם אנשי העולם הגדול: יודעים ממש מעט על ממש הרבה, אבל מצליחים לשלוף בדיוק בזמן את משפט המחץ "סליחה, אבל קראתי הבוקר בוושינגטון פוסט תחזית הפוכה לגמרי…". ובכן, לגבי הקפה והבריוש נותרו לנו עוד כמה בירורים לעשות, אבל לטובת כלל האנשים הקטנים בעולם הגדול, מצאנו אתר שנולד במיוחד עבור צרכני החדשות הכבדים (וגם, בואו נודה, עבור אלה שסתם מפנטזים על חיים במקום אחר): בקישור הבא תוכלו לבחור לכם יבשת, לגרור את העכבר ולהתמקד בכל מדינה שהיא, ואז לקבל תמונה ברורה להפליא (ולהגדיל אותה) של העמוד הראשון של העיתון. יש נציגות יפה לישראל, בדקנו (ארבעה עיתונים! אימפריה!), אבל בינינו, אין כמו כותרות הבוקר של ה"רויאל גאזט" מברמודה או "חדשות המפרץ" מדובאי כדי לפתוח לנו כמו שצריך את היום.

"ניוזיאום" – עמודים ראשונים של מהדורות העיתונים האחרונות מכל רחבי הגלובוס
http://www.newseum.org/todaysfrontpages/flash

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה