25 באוגוסט, 2013

ולווט אנדרגראונד

התכשיטים הקטיפתיים של המעצבת הצרפתייה אן תומאס נחתו בישראל על שלל משולשיהם. מעולם לא התעניינו ככה בשווה-שוקיים

עד שפעם אחת כבר אזרנו אומץ, בלענו רוק וחצינו מסעדה שלמה כדי לשאול את המארחת "סליחה, מאיפה הצמיד המוזהב שלך?" (שמשך אותנו כמו עורבים), קיבלנו את התשובה המשפיטה הבאה (יש לקרוא בחיוך זחוח): "לא ממש זוכרת… חבר שלי הביא מבוטיק בצרפת, אבל זה משנה שעברה, אז בטח כבר אין. סורי…". יופי. רק מי שבלע פעם צפרדע כזו, יוכל להבין כמה מתוקה וקרה תהיה הנקמה שאנחנו מתכננים לבונקרית ההיא, כבר שבוע ומהרגע שראינו את אותו צמיד ממש, כאן מתחת לאף שלנו. תאכלי באגט, גברת.

בלי טובות ובלי בטיח, גילינו שהעומדת מאחורי ומצדדי הצמיד היא בעצם אן תומאס הצרפתייה (שהחלה בכלל כמעצבת קרמיקה). מאז 2005, בעקבות קו ראשוני שעיצבה למותג MAX MARA (עוד סטייה קטנה שלנו), היא לא מפסיקה להפגיז עם קולקציות תכשיטים אדג'יות, טרנדיות אך מפתיעות בניקיון שלהן. הקו האחרון שנחת כאמור גם אצלנו קרוי על שם החומר הכי חורפי שהוביל אותה העונה – קטיפה – אותה תמצאו משולבת בצמידים, טבעות, שרשראות והתליונים של אן. כולם עוצבו בסגנון ארט-דקו, עם שלל משולשים וקווים גיאומטריים חדים, שלעיתים יוצרים מעין עפיפון חמוד לצוואר ולעיתים כתר מלכותי לאצבעות. חאליסי סטייל. מי שלא מסתפקת בבלינג בלינג המטמטם הזה, תשמח לדעת שאן לא עוצרת בקטן ומעצבת בשנים האחרונות גם קו נעליים בסגנון גברי לנשים (כמה פריזאי מצידה). לכבוד החורף תמצאו אצלה כבר נעלי אוקספורד בצבעי יין או מגפוני אבזם שעליהם, אם תסתכלו טוב, תמצאו שוב את משולשי הזהב שלה.

אבל הכי מניופיק? המחירים נשמעים לא גבוהים אפילו כשמתרגמים אותם מיורו. אנחנו באמת לא צריכים יותר מזה, כדי לחזור השבוע לאותה מארחת חמוצה ולהראות לה שגם לנו יש מעכשיו פיס של אן, ממש כאן. וכאן, וכאן.

התכשיטים והנעליים של אן תומאס – טווח מחירים כללי – 200-2,000 ש"ח (טבעות: 300-500 ש"ח, צמידים: 400-900 ש"ח, נעליים ומגפיים – החל מ-1,750 ש"ח)
להשיג בלעדית ב- "אליהו מדר שואו רום", רוטשילד 1, תל אביב, טל': 03-5102929

 

כאן אליזה. התכשיטים של אן תומאס עכשיו בישראל



 

 

 

 

הקטיפה של אן. צמידים וטבעות מהעונה החדשה

 

 

 

 

[PSGallery=cyk0h4h6gp]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה