28 באוגוסט, 2010

חולמות בספרדית

בביקור האחרון שלהן בברצלונה, לא עזבו שרון ויעל תעוז את המדריך הקטן שמוציא מגזין העיצוב הנחשב Wallpaper

למרות שאת המגזין ניתן להשיג בחנויות עיצוב וירחונים בישראל, את מדריכי הערים היפים שמוציא "Wallpaper" קשה להשיג כאן. מדובר במדריכים מצוינים, שנותנים טיפים מיוחדים בכיוון מאוד לא תיירותי, לא שוב את "ההיי-לייטס" הרגילים אלא המלצות בראש אחר. בהתאם למגזין, גם המדריכים שמים דגש רב על עיצוב ולייפסטייל ומכילים עשרות נקודות שכל חובב אופנה ישמח לגלות. במדריך ברצלונה שרכשנו בביקורנו האחרון המון חנויות עיצוב ובוטיקים יפהפיים, כולם סופר מעודכנים ורלוונטים, ובעיקר את מלון "Chic & Basic" המדהים בו התארחנו.

 

כל מדריך של כל עיר אותה בחרו Wallpaper להכניס לסדרה – מקבל כריכה בצבע מובחן אחר (ברצלונה למשל זכתה בוורוד), כולם בגודל קטן וקומפקטי שנוח לשאת ומלאים בתמונות ענקיות ומפתות ביותר. את המדריכים ניתן למצוא בחנויות עיצוב או ספרים נבחרות וכמובן – גם בכל חנות המוזכרת במדריך עצמו.

 

באותו הקשר ועד שתמצאו בטיול הבא שלכם את ה-"וול-פייפר" המקומי, אפשר להציץ בינתיים גם באתר מדריכי הערים Unlike.net, אשר כשמו באמת מעניק המלצות ייחודיות שאין לאחרים: מסעדות עם גימיק, חנויות מקוריות, אטרקציות, מוצרים מגניבים ועוד. ממש כמו מדריכי Wallpaper – גם ב-Unlike הכול מחולק בצורה נוחה ודינמית מאוד, אך יש בנוסף לחלוקה הנושאית גם חלוקה על פי אזורים גיאוגרפיים – כולל תצוגה של ההמלצות על גבי מפה המקלה על ההתמצאות בעיר. כשהתארחנו בשבוע האופנה בקופנהגן – מצאנו בזכות האתר מסעדות טעימות ושוות ביותר. מומלץ לבקר לפני כל טיול.

 

מדריך Wallpaper לברצלונה – 9.95 דולר (או 4.95 פאונד – בבית הכלבו "ליברטי" בלונדון); אתר המלצות מיוחדות לערים שונות – unlike.net
להשיג בחנויות נבחרות בחו"ל או באתר ההוצאה לאור – Phaidon (שימו לב – דמי המשלוח לישראל גבוהים)

*מעדכון שקיבלנו – ניתן להשיג בישראל את מדריכי הערים גם בחנות "אלמנטו" – 49 ש"ח, הצורפים 15, יפו, טל': 03-6209848

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה