02 ביולי, 2015

וילון מס' 3

מותג וילונות אמבטיה יוצא דופן מציע לכם להתקלח מאחורי דמויות פרועות מסרטי קאלט, שבטוח יכניסו עניין לשעת האמבטיה שלכם

שלום וברוכים הבאים לדבר האמיתי. זה הרי לא קיץ-גיהנום עד שיולי נכנס לתמונה. ובכן, מכל הדרכים הידועות לנו להתמודדות עם העניין (לגור במזגן / לעבוד בתחתונים / רילוקיישן לאיסלנד), אחת היעילות ביותר היא כנראה להתקלח בכל גיחה אפשרית הביתה. וכדי להפוך את הקטע לעוד יותר קינקי – קבלו את הדבר הבא.

מותג אמריקאי בשם סאלי ומיטץ', בו כל הצוות חובב ככל הנראה סרטי קאמפ, בי-מוביז ותרבות פופ בגוון קווירי למדי, עלה על עובדה מעניינת: אחד הקנבסים בהם אנחנו בוהים בכל יום, אבל כמעט בלי לשים לב, הוא וילון האמבטיה שלנו. צודקים. סביב הנישה הזו החליטו להציע וילונות אמנותיים עליהם מודפסות סצינות מסרטי אימה, מחזות זמר או סדרות טראש אמריקאיות, וכל מי שבקיא מעט בתוכן קאלטי בטוח יזהה מיד: יש את בטי דיוויס מ"מה קרה לבייבי ג'יין?", דיוויין מתוך "פינק פלמינגוז", פיי דאנוויי כג'ואן קרופורד ב-"אמא יקרה", סוני ושר או פרדי מרקורי, קריקטורה של גרייס ג'ונס, מריל סטריפ או "בנות הזהב" שאייר גלן הנסון, תמונה של אנדי וורהול מחובק עם חברים, כתובות גרפיטי זרחניות, גיבורות "גנים אפורים", וכל מה שהפך כבר מזמן מחוסר טעם משווע – לאסתטי ומגניב. מרוב הווילונות יש רק עותק סאמפל אחד, אבל מי שרוצה יכול להזמין עוד או לבקש את הסצינה וכוכב הקאמפ המועדף עליו (יש לכם משהו מ"נורית"?) ולהיות בטוח שכזה אין באיקאה.

אם אתם בקטע, זיהיתם שם את כולם ובדיוק חיפשתם לשדרג את החדר הכי שימושי לעונה (או מה לקנות לחבר שעובר הקיץ דירה) – אז קדימה, החליפו את וילון הפרחים המצהיבים באחד מאלה של סאלי ומיטץ' ותראו איך פתאום כולם בבית עומדים בתור להתקלח.

וילונות אמבטיה קאמפיים – החל מ-470 ש"ח לווילון, להשיג בחנות ה-ebay
עוד פרטים והזמנות – באתר של Sally & Mitch

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה