05 באוקטובר, 2014

וואס איז דאס

מותג הנעליים VASnCrafts של רותם גור עוד יהרוג אותנו מרוב שיק. גברת, יותר מדי סטייל זה כבר לא בריא

כל שנה אותה טעות. ביום היחיד בשנה שבו יש סיכוי שניתפס על ידי חצי מהשכבה שלנו (כולל עדה המחנכת – לא השתנית!), דווקא אז אנחנו לבושים בבגדי הסמרטטת שלנו, שזה אומר חולצה לבנה עם כתם בכל צד, טרנינג של הכושר, והכי נורא – נעלי ספורט (!) מסמורטטות ונוחות לרדיפה. עינינו את נפשנו, אין ספק ומגיע לנו פיצוי. באופן לא מפתיע יש לנו אפילו רעיון מעולה לאובייקט המפצה: אחד מדגמי הנעליים של המעצבת רותם גור.

אחרי שסיימה תואר במח' לעיצוב עיצוב אופנה וצורפות בבצלאל (שכלל גם התמחות בבית הספר ENSAD היוקרתי בפריז), נצמדה רותם לרב-אמן ארמני ומאסטר בעיצוב נעליים בשיטות מסורתיות, שלימד אותה מהבוקר ועד הערב איך לייצור, לכופף, ללטש ולדבר בשפת הנעליים. לאחר שהרגישה שהיא מוכנה לצאת לדרך – פתחה כאן את מותג הנעליים הכי מסקרן ואמיץ שפגשנו לאחרונה – VASnCrafts או בקיצור VAS. בשנתיים שחלפו מאז השקת הקולקציה הראשונה הספיקו להדס הזוגות האוונגרדים ויוצאי הדופן שלה על הראן-ווייז של שבועות האופנה בתל אביב (בשיתוף פעולה עם המותג השווה "סאמפל") ואפילו בניו יורק (עבור התצוגה האחרונה של אלון ליבנה), ולתפוס את העיניים של כל מי שמבין איך שיק צריך להתלבש על הרגל. בכל מספר חודשים מתווסף זוג חדש לאוסף, שנולד מהשראה וסגנון פנטסטי אחר, מעורות משובחים ובסטייל שמרגיש כאילו שדדתם את הארון המשותף של ליידי גאגא ואמאל אלמודין. זה אומר שמצד אחד יש מענה למי שאוהבת שטוח, אלגנטי ונקי, ומצד שני יש תשובה למי שפותחת את היום על סטילטו סקסי ומפתיע מכל צד שלא תביטו בו. העונה למשל, תמצאו מגפונים באורך עד הקרסוליים עם עקב פלטפורמה גבוה, נעלי פיפ-טואו על עקב סיכה דקיק, או נעליים מרוקאיות שטוחות ומחודדות בקצה שעוטפות את הרגל כמו כפפה. והכל עשוי למשעי, עד הפרט הכי קטן, בגווני שחור-לבן, קאמל או זהב, ומגיע בארנקי עור רכים ומענגים שיישמרו על הוואס שלכם.

אנחנו לגמרי מתכוונים לפגוש את כל זה ביום שלישי-רביעי הקרובים בחנות הפופ-אפ של מגזין TELAVIVIAN, שמארח לכבוד החג את VAS ועוד 4 מותגים ישראלים ששווה לעקוב אחריהם: אביבה זילברמן, HANNAH, קומון-רייבן ו-TRES. זהו, מוכנים לפגישת מחזור. יאללה עדה, תפתחי איוונט.


נעלי VasnCrafts של רותם גור – 900-2,300 ש"ח
. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק, או בחשבון האינסטגרם.
בתיאום מראש בסטודיו, טל': 052.2986456, או בחנות הפופ-אפ של Telavivian, שלישי-רביעי הקרובים (8-7.10), גלריית ארט-ספייס, שביל המרץ 3, תל אביב.

 

בנות, אתן שלנו. נעלי אבזם של VAS (צילום: מירב בן לולו)




לכיפור הבא. vas n' crafts



 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה