13 ביוני, 2013

ואקאנס על גלגלים

אתר להשכרת ומכירת קראוונים יסדר לכם חופשה קלילה, בלי לעצור באף צימר בדרך. מק'דרימי, שמור לנו חניה

גם אתם שומעים רעש של טירטור ברקע? אל תיבהלו. אלה רק מנגנוני ההכחשה שלנו, שפועלים במרץ ככל שמתקרב החופש הגדול. כל האסוציאציות הנלוות לקונספט של חופשת קיץ – מהשוקו ועד הלחמנייה – גורמות לנו להזיע גם כשהמזגן מכוון למקסימום. חברה יקרה, שמכירה מקרוב את מצוקת החופש הגדול, תפסה אותנו לשיחת איפוס ולימדה אותנו מושג חדש שמתגלגל בשמחה על הלשון: גלאמפּינג. זה, מסתבר, החידוש הלשוני העולמי שנועד כדי לתאר את תרבות הקמפינג למפונקים. מתיישב עלינו בול.

ברגע שהפנמנו שקמפינג (משפחתי או זוגי) לא מחייב שינה על גחלים בחוף הים, ושאפשר לחרוש את הארץ לאורך ולרוחב בתנאי פינוק של קרוואן, ערכנו היכרות עם "לאופק" – אתר שהקימו משוגעים לתרבות הקמפינג, שמשכירים לישראלים קרוואנים נגררים ומוטור-הומים (קרוואן שכולל גם את הרכב עצמו) בסטנדרט של בית נופש לכל דבר (כן, יש מטבח! ומקלחת! וטלוויזיה! ואפילו DVD!). זהו, מהיום לא מתחננים בפני בעלי צימרים שיואילו בטובם למצוא לכם מיטה פנויה, ובטח שלא מסתבכים עם הרכבת אוהלים או שינה הרפתקנית תחת כיפת השמיים (הגדרה מקוצרת ל"בואו נראה מה יישאר מאיתנו בבוקר, אחרי מתקפת יתושים צמאי דם"). פשוט נכנסים לאוטו, נוסעים לצפון או לדרום, מתמקמים בחניון (רשימת חניונים מלאה – באתר) ויוצאים לטיולי כוכב. בלי שתרגישו, יעבור שבוע של גיבושון משפחתי (וחברתי) שבו תיזכרו שוב למה אתם משפחה (ולמה אתם חברים), ובסופו של יום – תמצאו את עצמכם שזופים, רגועים ומבסוטים, שותים בירה בכסא נוח וצוחקים עם החברים הכי טובים שלכם, בזמן שהילדים שלכם (ושלהם) קורעים אחד את השני במונופול, בנוסח שנות השבעים העליזות. אין ספק: אירופה זה כאן. יאללה, קרוואן!

קראוונים להשכרה – 450-950 ש"ח ליום (בהתאם לדגם הקרוואן ולתקופת ההשכרה, המחיר יורד ככל שהשכירות ארוכה יותר). המחיר הינו ליום, תקף למינימום 2 ימי השכרה ואינו כולל עלות חד פעמית של 150 ש"ח לכל תקופת השכרה – עבור ביטוחים, בלון גז וחומרים כימיים לשירותים.
להזמנות – "מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג", אריה שנקר 7, קריית אריה, פתח תקווה, טל': 03-744-3344.

 

הכי מק'דרימי סטייל. הקראוונים של "לאופק"


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה