06 בינואר, 2020

התרנגול הירוק

המותג האקולוגי FlyRooster של אופיר יעקובי מציע אביזרים, פאוצ'ים ושלל תיקים, עשויים עבודת יד מעודפי טקסטיל תעשיתיים ממוחזרים, בהם אין שניים זהים. אקססוריז עם כרבולת

שלום לכם מהעתיד, מעברו השני של העשור החדש ומהשנה הכי פרוצה לצ'קים חוזרים (רק לנו זה נראה כאילו לא סיימו לכתוב את התאריך?). ובבואנו להסתכל קדימה, לתכנן מה נשאף להגשים השנה ואיך להגיע לשם (הלו, זארה? יש הנחה לעובדים?), החלטנו להתחיל מלשאוב השראה אמיתית מאופיר יעקובי, שלא רק משלב את כל כשרונותיו ותחביביו יחד, אלא ממש עושה את מה שהוא הכי אוהב ומאמין בו יום-יום, תחת המותג הירוק שפיתח FlyRooster. בואו לעוף גבוה:

במהלך שירותו הצבאי, עבר אופיר מתפקיד לוחם "מגלן", אל מתפרת האמל"ח, זו שתומכת בלוחמים ומספקת מוצרי-טקסטיל שלא קיימים על המדף. כשהפך למנהל פרויקטים, כבר עמד בקשר מול חברות גדולות, תיכנן ניסויים, עיצב ופיתח אבות-טיפוס טכנולוגיים ופתרונות כלל-צה"ליים, כמו מיני חגורות, נדנים, וסטים, אפודים, שיפ"צורים וכל אביזר לסחיבה ושליפה נכונה של הציוד והנשק. כשהשתחרר וחזר מטיול גדול, בחר ללמוד דווקא צילום במכללת "ספיר" ולהתמקצע בצילומי רחוב ונוף. תוך כדי עבודתו כצלם, מפיק ומקים אירועים, נתקל אופיר בחומרי גלם ובדים שיצאו מכלל שימוש ואסף אליו מתוך רגישות ומודעות אקולוגית. במשך השנים, בין שאר גלגוליו המקצועיים, הספיק לטפח עוד תחומי עניין ולמד ב"וינגייט" קורס ספורט אתגרי; הפעיל קיר טיפוס; פיתח עבור חברת-טקסטיל גדולה מוצרים לעבודות אקסטרים בגובה ולמכבי אש; והמשיך ללמוד טכניקות מקצועיות של תפירת חומרים חזקים ועמידים.

אולם, רק כשהגשים חלום ישן וקנה לעצמו מכונה תפירה-תעשייתית, התעוררה בו מחדש התשוקה לעצב, לתפור ולחבר בין כל העולמות. כך יצר לראשונה חגורה מחבל טיפוס יפהפה, שפג תוקפו וחבל היה לו לזרוק. אחר כך עבר לתפור תיקים ומיני אקססוריז, עד שהרגיש מוכן למלא דוכן בבזאר מקומי. תגובות נלהבות ופידבק שקיבל מוועדת הקבלה של יריד האמנים הנחשב של פרדס חנה, שינסו אותו לפתוח לפני 3 שנים חנות ומותג משלו, שהקדיש לתרנגול האציל ובעל המעוף. מאז בסדנת ביתו הוא תופר המוני אביזרים יוניסקסיים כמו חגורות, תרמילים, תיקי שרוכים, צמידים, ארנקים ומיני פאוצ'ים – עשויים מהשלל שצבר: בדי מצנח, רתמות, חבלים, צינורות כיבוי, בדי מפרש, מיתרים, רצועות ואבזמי-טיסה, שמשוניות עודפות ממפעלים תעשייתים – וכל מה שיחזיק לכם היטב ויעניק תחושת בטחון בדרך. במקביל הוא מעניק פתרונות-בד יצירתיים כגון פס לתליית כלי עבודה, רצועות לשעוני דרך ומצלמות, שלייקס ותופסני-בוסטרים, מסכות-פילטר ומה לא. כיוון שהכל ממוחזר (100% אקולוגי וטבעוני, כמוהו) אף פריט או שילוב צבעים לא חוזר פעמיים וכולם מעוצבים בעבודת יד דייקנית מחומרים איכותיים, בגימורים מוקפדים (עד החוט האחרון) וססגוניים במיוחד. השנה, בואו להתכרבל עם התרנגול הכי מתוקתק בלול.

FlyRooster – החל מ-150 ש"ח לפאוץ', 250-350 ש"ח לתיק, 30-130 ש"ח לחגורה
להשיג בסטודיו פרדס חנה בתיאום מראש; בוואטסאפ בטל': 050.8688655 (אופיר); בפייסבוק, באינסטגרם ובאטסי (אין שני פריטים זהים לחלוטין)

התרנגול הכי גבר. תיקי נשיאה למגוון שימושים וחומרים, "פליי רוסטר"

התרנגולים חוזרים. תיקי נשיאה למגוון שימושים וחומרים, "פליי רוסטר"

fly12

 

 

fly1

 

אף פריט לא חוזר על עצמו לעולם. מגוון תיקי FLY ROOSTER

אף פריט לא חוזר על עצמו לעולם. מגוון תיקי FlyRooster

 

 

fly11

 

פתרונות טקסטיל עמידים ויציבים. אופיר יעקובי יתפור לכם פתרון

פתרונות טקסטיל עמידים ויציבים. אופיר יעקובי יתפור לכם פתרון

 

 

תתכרבלו. FLY ROOSTER

תתכרבלו. FlyRooster

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה