02 באוקטובר, 2011

התנתקות

מלון הבוטיק "יהלים" שנפתח לאחרונה במדבר הוא מקום מפלט מרגיע וממכר

אחת ההחלטות החגיגיות שהחלטנו לרגל השנה החדשה היא לעשות יותר מדיטציה. כן, שומעים את החחח והפחחח הרועמים שלכם עד לפה, ובכל זאת: אנחנו נחושים בדעתנו להתנתק מהעיר הסואנת ומהראש – הסואן לא פחות – אם לא בגופנו, אז לפחות מתוך ישיבת הלוטוס שלנו במרפסת. כדי לחגוג את העניין, ולהיזכר מהו שקט נפשי, הרחקנו עד למדבר.

שם גילינו סוד שקצת כואב לנו לגלות, אבל תיכף ממילא תשמעו עליו מכל הכיוונים (אנחנו היינו קודם!): בקצה ערד, בקו הראשון למדבר, נמצא מלון הבוטיק הקטן "יהלים", על עשרת חדריו המתוקים, שנרכש לאחרונה על ידי זוג מקסים במיוחד: גילי סופר, עיתונאי לשעבר ("מסע אחר", תיירות ynet, "ידיעות אחרונות") וזוגתו גלי (שעסקה בניהול ופיתוח עסקי ושירות לקוחות) ירדו דרומה עם שני ילדיהם ורכשו את המלון מבעליו הקודמים. גלי וגילי תמיד חלמו לגור בפריפריה ולארח, וזה בדיוק מה שהם עושים מעכשיו, ועוד איך: החדרים משדרים פרובאנס מדברי, המיטות צחורות הסדינים מזמינות לשינה עמוקה מול נוף הררי מרגיע, ארוחת הבוקר מפנקת עד רגשי אשמה (תשכחו מהבּופה באילת. כאן זה אישי, מתחשב ובעיקר – טעים) ומי שאוהב לטייל ישמח לקבל יעוץ למסלולים מגילי, שישלח אתכם הישר אל פריחת החצבים הקרובה ושאר האטרקציות המדבריות.

אנחנו הספקנו לקרוא ספר (שלם!), להתנתק מהסלולרי כמעט לגמרי ולחלום חלומות רגועים במיוחד (על סדנאות מדיטציה בעירום, בסהרה, אם אתם מתעקשים). אחרי עשרים וארבע שעות קצרצרות ב"יהלים", נשארנו עם פעוט מייבב (שזעק "אבל לא הספקתי להיות בזאקוזי!") ועם החלטה חגיגית נוספת לשנה החדשה: לבוא עוד פעם, וכמה שיותר מהר. לפני שכולם יגלו.

יהלים – מלון בוטיק משפחתי: החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה (כולל ארוחת בוקר) באמצע השבוע, החל מ-650 ש"ח בסופשבוע. תוספת לילד: 100 ש"ח – 140 ש"ח (בהתאם לחדר ולימי האירוח). למודאגים: יש WiFi, בכל רחבי המלון. לפרטים ולהזמנות: טל' 052-6522718, www.yehelim.com. פייסבוק: Yehelim Boutique Hotel.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה