24 באוקטובר, 2013

השראה, שלום

2 מאיירים ישראלים אולטרה כשרוניים ועוד אמא יצירתית שמוציאה אותנו רע, ארגנו לנו אחלה חומר בהייה לכל הסופ"ש

ביחס ישר, ובדיוק בימים שהפיד שלנו רותח מחדשות ועדכונים חשובים – המוח שלנו מבקש רק להתנתק, להתרוקן ולבהות רגע במשהו יפה.

אפשר?

שלושה מאיירים שנתקלנו בהם השבוע, או יותר נכון שני מאיירים מכאן, פלוס מעצבת מנות וצלחות מאוירות ממלזיה  – עזרו לנו לברוח למחוזות אסתטיים רחוקים, שעשויים רק מחומרים נעימים ומרגיעים כמו גואש, צבעים וירטואליים או אורז וסלמון, והכי חשוב – בלי להזכיר אף מילה על שלושת הרי"שים הבוערים: ראש העיר, רעשי אדמה וריהאנה. מתאים לנו פלוס.

#1 (בתמונה למעלה)
מי – אסף בן ארוש, יליד קיבוץ שדה בוקר, שחי כיום בקיבוץ גלאון עם אשתו ושלושת ילדיו, בוגר ביה"ס לאמנות "מנשר" (ותודה לדניאלה לונדון על ההכרות).
מה – מרגע שאסף אוחז בעכבר, הוא לא מפסיק ליצור איורים מהפנטים ופנטסטיים, שנעים בין ג'ונגלים וחיות פרא דמיוניות לבין ערי טטריס מתוכננות להפליא. את עבודותיו תוכלו לתפוס בין השאר מעטרות מגזינים בארץ ובחו"ל, ואפילו בספר אינטראקטיבי וסרטוני אנימציה לאפליקציות שונות בנייד.
עוד משהו – בין העבודות היפהפיות והמקצועיות שהכין, מצאנו באתר של אסף גם כמה פרויקטים אישיים וקינקים כמו איורים מהממים על דפי לזניה, או עבודות שצייר בלי להציץ בדף לרגע בעוד הוא בוהה בדמות או נקודה אחרת בחלל. חייבים לראות כדי להאמין.
איפה רואים עוד – באתר הרשמי (דרכו תוכלו אפילו לרכוש חלק מהיצירות היישר לקיר המאובק שלכם).

 

#2

מציצים למחברות. מתוך הפליקר של נדב וייסמן

מי – נדב וייסמן, מאייר ומעצב גרפי חמוד, שסיים לא מזמן את לימודיו במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, ומספר על עצמו שכשיגדל יישמח לגור בקיבוץ, או בלפלנד. קח אותנו איתך.
מה – יש קומיקסים אישיים, פרשנויות חדשות לספרי ילדים, עבודות שהוצגו בתערוכות או במגזין האמנות  A5, אבל בעיקר – הצצה נדירה לספרי הסקיצות של נדב, בהם אפשר לראות איך איור נוגה בעפרון הופך במגע הקסם שלו אח"כ ל-GIF חי ושובה לב.
עוד משהו – במסגרת פרויקט "שירה על הדרך" בחסות עיריית תל אביב, יצר נדב איור מרגש לשיר "פרח נתתי לנורית" של מרים ילן שטקליס. מי שתפס אותו באיזו שדרה – שיגיד!
איפה רואים עוד – באתר הרשמי כמובן (וגם בחשבון הפליקר של נדב).

 

 

#3

אמא, תבשלי לי מיילי סיירוס. הצלחות של Samantha Lee

מי – סמנתה לי, מאיירת חובבת ובעיקר אמא מסורה ויצירתית ממלזיה לשתי בנות ברות מזל.
מה – כבר חמש שנים שסמנת'ה יוצרת עבור הבנות שלה צלחות ומנות בהן מופיעות בכל פעם דמויות מונפשות העשויות מחומרים כמו אורז, פסטה, ירקות מאודים, דגים וכל מה שזוללים שם בקואלה לאמפור. סמנת'ה מספרת שהכול התחיל כשבתה הצעירה נולדה, והיא חיפשה דרך לשמח את הבת הבכורה בארוחות הערב. משם התחביב הפך להיסטריה אינסטגרמית, עם מעל 300 אלף עוקבים רעבים שמחכים לרעיונות חדשים שסמנת'ה מאיירת, מבשלת ויוצרת.
עוד משהו – לסמנתה חשוב להדגיש שהיא אינה זורקת כלל אוכל מיותר רק בגלל שאינו תואם לאיור, ומשתדלת מאוד שלא להשתמש בחומרים או כלים מקצועיים מסובכים. העיקר שהמנה תהיה טעימה לבנות, מזינה ועל הדרך גם ממתק לעיניים.
איפה רואים עוד – באתר הרשמי, בחשבון האינסטרגם, בפייסבוק או בבלוג של סמנתה לי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה