20 באפריל, 2015

השף של הוואדי

סיורי האוכל של "שֵףבַּאלַשוּק" יכירו לכם וואדי ניסנאס בחיפה דרך המטעמים הכי דליקטס, האנשים שמרכיבים את השוק והסיפורים הכי מעוררי תאבון. אמא, מתי יש לך יומולדת עגול?

עוד חבר אחד מסמס לנו :"רעיון למתנה לאבא שחוגג 70?" ואנחנו זורקים את האייפון מהחלון. נודניקים יקרים, עד הודעה חדשה, נא לדלג עלינו ולנחות ישירות באחד הסיורים הכיפים והמקוריים של שֵףבַּאלַשוּק, השף הצרפתי הכי חיפאי וחמוד שתפגשו.

בנקודה הכי פסטורלית בבירת הכרמל, בין השכונה הבהאית למושבה הגרמנית, עם הגב לגנים והראש לים, תפגשו את רני אמיר, או בשמו המוכר יותר – "שףבאלשוק" (יש לקרוא במבטא צרפתי מתוק). מכאן הוא מוציא כבר למעלה מ-3 שנים סיורי אוכל מהממים, טעימים, מצחיקים ומקרבי לבבות שאין דומה להם. ב-3 השעות שתבלו בחברתו, תטיילו בנחת בתוך וואדי ניסנאס ותכירו את האנשים שעושים את השוק למקום השמח והחם בעיר. רני, שחקן, מורה לדרמה וטבח, חיפש לחבר בין אהבתו לבישול לבין אהבת הקהל והאינטראקציות שרק מי שעומד על במת תיאטרון יכול לייצר, והוליד את השף היחיד שמצליח לשבור את הקרח בין יהודים וערבים – בעזרת פיתות חמות. ובאמת, מהפיתות של המאמא הכי שווה במושבה, זה ממשיך לדוכן פלאפל מעולה, ואז חלבה, קפה, זיתים, קבב, תבלינים, ועוד המון חנויות שרק מחכות לסימן של השף כדי לפנק אתכם במטעמים וסיפורים על חשבון הבית. אפשר לעצור וליהנות מהנוף, אפשר לקנות על הדרך בקלאוות ותמרינדי הביתה, ואפשר לזלול על המקום ולא להאמין כמה הכנאפה פה טעים. הכול מתובל באנקדוטות מיוחדות מהיסטוריית הוואדי, בכריזמה של רני, שמכיר את הספציאליטה בכל דוכן והופך את חלום הדו-קיום למעורר תיאבון יותר מאי פעם.

חברה טובה שחזרה מהסיור מספרת שלא הפסיקה לחייך כל היום, שהלב התרחב, הבטן התפוצצה ובתור חיפאית הרגישה עם רני אפילו עוד יותר בבית. בקיצור, לשבת הקרובה דרושים לנו 28 אנשים רעבים. מי בא לשוק?

סיורי האוכל של "שףבאלשוק" בוואדי ניסנאס, חיפה – לקבוצות של 7-35 איש – 100 ש"ח למשתתף (לפני מע"מ. הנחה מעל 20 איש. המחיר כולל סיור מעגלי בן 3 שעות וטעימות. זוגות ויחידים – ניתן לתאם סיור אישי).
שישי-שבת, שעת יציאה מ-10:00 עד 13:00 (השוק נסגר ב-16:00), רני אמיר, טל': 050.8801163, להצצה לסיור – היכנסו לאתר, או לדף הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה