14 במאי, 2015

השף, הבייגל'ה ורוח הקודש

מסעדת "סנטה קתרינה" שמול בית הכנסת הגדול בתל אביב, התגלתה כמוקד עליה לרגל בזכות מנות מדויקות, טעמים מפתיעים ובייגל'ה לוהט שיוצא מושלם מהטאבון. תאמינו לנו

חבר טוב שהזמין אותנו לשיחה ב-6 עיניים ביקש מראש – תבחרו מקום עם אווירה, אוכל טוב ושאפשר לדבר. השילוש הקדוש. ובכן, אם יש מקום עליו לגמרי שורה רוח קודש והפך בזכות כל אלו למוקד עליה לרגל לפודיז משיחיים – זה ללא ספק "סנטה קתרינה".

באחד המתחמים הכי כייפים בתל אביבפתח השף תומר אגאי מסעדונת שווה, או יותר נכון בר אוכל מעולה ואינטימי, מעוצב נכון, וכזה שמאפשר לשבת עם הפנים למתחם ועם הגב לטאבון הכי מפתיע בעיר.

התחלנו עם בייג'לה ירושלמי משומשם וטרי מהטאבון, שהגיע עם מטבל דואה מאלכסנדריה (עיר הולדתה של קתרינה הקדושה המעונה), שמן זית ומסבחת הבית הטעימה (12 ש"ח), שהוגש בשקית נייר חמה ולוהטת והתגלה כפתיח מושלם. אחריו חלקנו מנת קלאמרי עסיסיים ופריכים ברוטב עדין על פסטת פפרדלה סיציליאנית חריפה ומדויקת במידת הקושי או הרכות שלה, תלוי איך מסתכלים (64 ש"ח). אחר כך הגיעה גם מנת פילה מוסר נהדרת שהוגשה על תבשיל מנגולד חמצמץ עם חומוסים ותפוח אדמה בזעפרן (92 ש"ח). לבסוף ליקקנו עד הסוף צלוחית מוס שוקולד עם קצפת אוורירית ומאזנת (26 ש"ח). ובכן, אחרי כל העונג הזה – גם אנחנו מאמינים בסנטה.

סנטה קתרינה, הר סיני 2 תל אביב,
 טל': 058.7820292

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה