06 ביוני, 2011

השלום מתחיל בצעיף

מותג האקססוריז A Peace Treaty מציע צעיפי קיץ מקסימים שמשלבים טכניקות יצירה עתיקות שנעשות בידי אמנים ממדינות נזקקות

יש לנו לפעמים פנטזיות, על איך יראו הדברים באזור, אחרי שיהיה כאן שלום (אנחנו אופטימים!). האם נעבור בכיף גבולות בין מדינות ערב, משל היינו סטודנטים באירופה? האם נוכל לרדת לסופ"ש לפירמידות ואז לחתוך דוך למסיבת טבע בעירק? האם נקים לנו תחרות שירי מזרחוויזיון אזורית משלנו? הלוואי. מה שבטוח, אם במקרה כזה יהפוך המותג המדהים שנקרא A Peace Treaty ("הסכם שלום") לסמל של התקופה ולחבר קבע בארון שלנו – יצא לנו משתלם ברמות מאד גבוהות.

דנה ארביב, יהודייה ממוצא לובי, ופראח מאליק, מוסלמית מפקיסטן, נפגשו במהלך שהותן ברומא והחליטו להקים יחד את המותג המעניין והאיכותי הזה, לאחר שגילו כי שתיהן חולקות אהבה לאופנה, פלוס רצון עז לעורר מודעות לאמנויות עתיקות ושיטות יצירה מסורתיות, רגע לפני שייכחדו. ארביב, שמגיעה מרקע של עיצוב גרפי, עיצוב טקסטיל ומוצר, ומאליק שהתנסתה בקמפיינים חברתיים למען צדק ושוויון חברתי, מעצבות ומתכננות בניו יורק תכשיטים וצעיפים חורפיים וקיציים – לנשים ולגברים, בהשראת תרבויות המזרח התיכון, אפריקה, אסיה ודרום אמריקה. בכל יצירת קולקציה הן נוסעות לאזורים מרוחקים במדינות שונות, שם הן מחפשות אמניות ויצרנים מחוסרי עבודה, המתמחים בעבודות יד מדויקות, ויחד איתם מייצרות במקום את הפריטים היפים וכמובן חולקות עימם את הרווחים. כך למשל מומחיות באריגה ידנית מנפאל, פרו ובוליביה סרגו איתן צעיפים, ילדים פקסיטנים מחוסרי בית למדו איתן כיצד להכין תבניות הדפסה מסורתיות, אמניות טורקיות צרפו תכשיטים מהממים ואלמנות מאפגניסטן שלא מורשות לכלכל את עצמן – רקמו איתן שאלים.

האקססוריז המוצלחים שלהן, לא רק כיכבו כבר בכל מגזין אופנה אפשרי, אלא אף נתפסו על פיגורות כמו קלייר דיינס, כריסטינה אגילרה, איימי אדמס, סלמה בלייר ופז דה-לה-הוארטה. את הפריטים של "אה-פיס-טריטי" תוכלו אגב לקנות בחנויות ברחבי העולם או להזמין ישירות מהאתר – לכל נקודה בישראל. אנחנו למשל, לגמרי מתכוונים להסתובב ממזגן למזגן עם שאל לקיץ בגווני כחול ואוף-ווייט בשם SOKOTO (בתמונה למעלה) המשלב במרכזו עיטורים המאפיינים כאפיה, אך מסתיים עם הדפס המזכיר טלית, ולחכות שיקימו על שמנו מרכז אופנה וסטייל לשלום ואהבה. פרס, תעשה מקום.

צעיפים המודפסים ידנית בשיטות מסורתיות – 90-160 דולר
להשיג ישירות דרך אתר A Peace Treaty (שולחים ישירות לישראל),
או ברשימת החנויות ברחבי העולם

לבושה לקאמפ-דיוויד. צעיף מקולקציית Adire של A Peace Treaty

 

 

מחכה לפעימה השנייה. צעיף לגברים של A Peace Treaty

 


[PSGallery=6cdrjtflox]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה