22 בנובמבר, 2009

השכמיה הנכונה

ז'קט יפהפה של אנג'לי מצליח לא רק לזמן מצב רוח סתווי אלא גם להעניק מראה אלגנטי ואולטרה מסקרן. עכשיו נשאר רק להילחם בהתחממות הגלובלית ולחפש את העונה הנדירה הזו

כבר אין כח לשיחות שמתחילות במשפטים בסגנון – "לא יאמן! סוף נובמבר ואני עדיין בכפכפים!", אבל אין מה לעשות – זה ממש חתיכת צורך. ההתחממות הגלובלית היא חמורה, זה נכון, ועלולות להיות לה השלכות ישירות על קיומינו בעתיד (אתם יודעים, הפשרת הקוטב הצפוני וכאלה),  אבל בינתיים, היא מרחיקה מאיתנו את בגדי החורף הנאים שלנו – עניין בעל דרגת חומרה גבוהה למדי. וכדי להרים קצת את המורל, אבל בעיקר כאקט פאגאני שמטרתו לקרר את כדור הארץ, יצאנו לחפש לעצמנו ז'קט (אמונה של חובבי חורף).

למעצבת גילי רביד בעלת המותג אנג'לי (שכבר התארחה כאן בעבר) יש גישה לבדים ועיצובים שתואמת את מצב הרוח שלנו כמעט בכל רגע . בעיקרון הבגדים שלה מכונים 'בגדי יוגה' אבל האמת היא שהם כל כך יפים ונוחים שזה פשע לא לצאת איתם לרחוב. הז'קט המדובר מתהדר בגזרה מינימליסטית עם חיתוכים אלכסוניים, הוא עשוי מכותנה אורגנית ומבדי במבוק (תרשמו לעצמכם – אלו בדים נעימים, קלילים ומתאימים מאד לאקלים הישראלי) ומגיע בצבעים אפור, שחור פחם וחום מאובק. אם רציתן להיראות נונשלנטיות, אלגנטיות ובעלות אמירה – זה הלוק בשבילכן. תוסיפו לזה את "הזקן והים" מתחת לזרוע ובכלל יצאתן אולטרה סתוויות ומסקרנות.

בז'קטים קלילים ומקסימים נלחם בהתחממות הגלובלית. בהצלחה לכולם.

ז'קט – 350 ש"ח
להשיג באנג'לי, מקווה ישראל 10 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל':
www.anjaly.com ,03-6868733 ,052-3799392 ובחנויות יוגה נוספות ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה