06 ביוני, 2011

השיבה להודו

עטרה אופק שולחת אתכן לטייל בהודו עם טלי רשף-יהודאי, מדריכה שיודעת לבנות מסע בדיוק כמו שנשים אוהבות (עם הרבה עצירות לפיפי)

חברה סיפרה לי על טיול נשים להודו שייערך בקיץ, ושאלמלא התחייבויות קודמות, הייתי מתה להשתתף בו: טלי רשף-יהודאי, ישראלית שחיה בברצלונה, מארגנת ומובילה טיולים כאלה בשנים האחרונות, וזה נשמע כל-כך נפלא, שאם אני עצמי לא יכולה להצטרף, לפחות אמליץ עליו לקוראות "מרמלדה". וכך מספרת עליו דיאנה אידלמן, יועצת זוגית ומשפחתית:

"תמיד חשבתי שאסע להודו רק כשאוכל לקחת חופש מספיק ארוך, כזה שיאפשר לי לחקור ולהבין את השוני העצום בין מזרח למערב. אבל בנובמבר שעבר הצטרפתי לקבוצת נשים שנסעה לרג'אסטן ולרישיקש שבהודו ל-12 יום, ואני מאושרת שכך נחשפתי להודו בפעם הראשונה. ראשית, חבורת הנשים (שהגיעו מספרד, מגרמניה, ממרוקו ומישראל) היתה מקסימה וכולנו נהנינו מכל רגע, שהרי מסע על טהרת הנשים הוא עונג בפני עצמו. שנית, הודו מציפה ומבלבלת את התייר המערבי בגודש של מידע, ריחות וצבעים ומראות סוריאליסטיים, וטלי, שמכירה את הודו היטב במסגרת עבודתה ב-15 השנים האחרונות, ידעה להציג לנו את הדברים ברזולוציה אינטימית, נוחה לעין, לרגש וגם לאינטלקט. היא הצליחה לבנות טיול עם מינונים מדויקים של עומס ושל שקט, של תיירות והעמקה, של התבוננות וקבלת השונה, מה שיצר בקבוצה אווירה מאד נעימה, עם המון הומור. נשים, נו… צחקנו, בכינו, שתינו, רקדנו ולמדנו ונשמנו, בבליל שפות, מתובלות במילים הודיות ובמדיטציות שטלי לימדה אותנו. כל יום היה שונה לגמרי ממשנהו, וכל יום גם הוסיף נדבך שלם לחוויה שלנו באופן מעשיר, מעניין ומרגש. תת-היבשת הענקית נספגה בנו אט-אט על כל גווניה, מיום ליום קצת יותר, ותחושת הזרות שהגענו איתה ביום הראשון נעלמה כליל לקראת הסוף. הנסיעה הזו היא מתנה ענקית, שנשארת איתך זמן רב אחרי שאת חוזרת הביתה, ואני ממליצה עליה מקרב לב לכל אשה."

ב-14 ביולי הקרוב ייצא טיול הנשים הבא של טלי (ל-15 יום), הפעם לצפון הודו, המכונה "גן העדן הירוק" – אזור פחות מתויר, יותר מסתורי ובעל נוף פראי, על רקע פסגות ההימלאיה – ויכלול ביקורים בדלהי, אגרה, אמריצר, דרמסלה, מנאלי, צ'אנדיגאר ורישיקש. המסלול בנוי בתשומת לב ומתוך התחשבות בצרכיהן של המטיילות, וכולל גם סדנאות, מפגשים עם נשים הודיות, שיעורי בישול, מוזיקה וריקוד וכמובן שופינג באתרים מצוינים.

מחיר הטיול: 2,420 יורו (כולל טיסה) או 1,800 יורו (לא כולל טיסה). מספר המקומות מוגבל והזמן דוחק, כך שכדאי להירשם בהקדם האפשרי. אגב, למי שהודו רחוקה לה מדי, בסתיו הקרוב מתארגן טיול דומה לברצלונה.

טיול נשים להודו
לפרטים נוספים – טלי רשף-יהודאי, mangoshape@gmail.com,
טל' 649-495-273- 34+

עוצרים בדרך ביטבתה? טיול נשים להודו של טלי רשף-יהודאי

 

 

 

אף פעם לא תלכי לבד לשירותים. טיול נשים להודו של טלי רשף-יהודאי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה