25 באוקטובר, 2011

השופינג שאחרי הסערה

מתחם "קום איל פו" בנמל תל אביב ניצל את השיפוץ ההכרחי והפך את "בית בנמל" לכלבו ענק בקונספט חדש ומזמין. בארני'ס, הגרסה המקומית

בערב אחד, כשגמדה קטנה אחת משכה לכיוון טיול בנמל, ושני מבוגרים משכו יותר לכיוון נמנום על הספה – הסכמנו מהר שזה לא "כוחות", ונגררנו בעקבותיה. בעוד הדרדסית מקפצת על הדק הלח בשמחה ואנחנו נצמדים לפתחי החנויות (מנסים להכריע למי יש מזגן חזק יותר), החלטנו לבדוק מה השתפץ לאחרונה במתחם "בית בנמל" של Comme Il Faut מאז סערת החורף הקודם, שהזמינה אחריה רמונט כללי והולידה קונספט חדש לחלוטין (לקורא ד. רופ, יש סיכוי לאיזה "איירין" באזור הסנטר השנה?).

אם בעבר חולק המתחם למספר חנויות פרטיות, פלוס מסעדה וספא הטיפולים "כולה" (ששופצו גם הם) – הרי שבמתכונת החדשה (שפיתחו יחד המייסדת של "קום איל פו" סיביל גולדפיינר, האמנית והיזמית החברתית רנן מוסינזון והאדריכל והיזם החברתי כרם הלברכט) נפתחו כל החנויות לחלל עצום ומרכזי אחד, מעין כלבו מודרני בשם הכולל "בית בנמל", בו מתארחים בכל פינה מעצבים ויוצרים בארבעה תחומים מרכזיים: אופנה, אמנות, מין ומחשבה. זה אומר שמעבר לחנות הדגל לבגדי המותג "קום איל פו" תמצאו בקומפלקס (שעוצב ע"י סטודיו מו) גם יריד אמנות קבוע בחסות גלריית "החללית", חנות חדשה של "סיסטרס" לאביזרי מין ובעיקר את "הספרייה" – חדר חדש לקריאה עם למעלה מ-2,000 כותרים של ספרים ומגזינים חדשים ויד שנייה שנבחרו עבורכם אחד אחד, ובו מועברות גם סדנאות בנושאים מתחלפים (כמו זו של קריאת העיתונים המושכלת, זוכרים?).

הלכנו לאיבוד בין המדפים, מצאנו פריטי יבוא בלעדיים מחו"ל והמון אורחים מקומיים שאנחנו אוהבים במיוחד, כמו השמלות של אניה פליט, הסריגים של יוסי קצב, הבגדים הממוחזרים של נעמי מערבי, הנעליים לגברים של עודד ארמה, המצעים של מיכל רבט, הכלים היפים של אירית גולדברג או של רותי ברוט ואפילו אופניים, תכשיטים, גופי תאורה, אביזרי צילום, מוצרי סחר הוגן של "אחותי" ועוד. יצאנו עם שקיות עמוסות, נרשמנו לקורס הסריגה המגניב והחורפי שמתקיים ממש בימים אלו ב"ספרייה", וידענו שלמנהטן כבר אין כלום עלינו: בלומינגדייל'ס, מאחורייך.

כלבו "בית בנמל" של "קום איל פו" – האנגר 26, נמל תל אביב. שעות פתיחה: ראשון-חמישי – 10:00-21:00, שישי – 10:00-16:30, שבת – 11:00-23:00.
שימו לב:  בימים אלו מתקיימת ב"ספרייה" של "בית בנמל" סדנת סריגה (עד 12.12, בשעה 19:00, 1,350 ש"ח כולל חומרים). את חלל הספרייה ניתן לשכור גם לאירועים והרצאות פרטיות. לפרטים נוספים טל': 054-2277035 (מיקה), Info@bayitbanamal.com


כבר מרגישים בבית. "בית בנמל" המחודש (צילום: איתי סיקולסקי)

 

מבט מבחוץ. "בית בנמל" המחודש (צילום: איתי סיקולסקי)

[PSGallery=8fxcc3qn7f]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה