15 באוגוסט, 2017

השאלון עם תמר ליברמן בולה

היא עבדה כפיזיותרפיסטית בבית חולים כשלקחה קורס נגרות. משם ועד לעצב את רהיטי העץ הכי יפים שיש הדרך היתה קצרה. תכירו את תמר ליברמן בולה, הבעלים של חנות הרהיטים "תומיק" במרמלדה מרקט

כבר לפני ארבע שנים – כשחנות רהיטי העץ "תומיק" נפתחה במרמלדה מרקט – נרשמה במסדרונותינו התלהבות רבתי בזכות הטעם הטוב של מי שהקימה ומנהלת אותה, תמר ליברמן בולה.  היא מתגוררת בעין ורד, נשואה לארז ואמא לשלושה, ואת "תומיק" היא הקימה בעליית הגג, מתוך אהבה גדולה לעץ ולעיצוב. שאלון זריז עם הגברת שמאחורי אחת מחנויות הרהיטים המיוחדות שנתקלנו בהן:

 

מה ההתמחות שלך? נגרית, מעצבת רהיטי עץ ומלקטת פרטי ייבוא מרחבי העולם, בהם: ארוניות תליה, שידות, שולחנות, פינות אוכל, ספסלים, ויטרינות, מיטות, ספות, מראות ושידות מדפים, כמו גם אקססוריז משלימים להלבשת הבית (כריות, סלסלאות רשת, פופים ועוד) בסגנון ויטנג' עדכני תוך שמירה על חומר הגלם בצורה טבעית.

 

מהם מקורות ההשראה שלך? העץ המלא הוא שנותן לי השראה. הניחוח שלו, המראה הטבעי שלו והיכולת ליצור אינסוף פריטים שונים ומיוחדים במראה טבעי שאינו "עשוי מדי".

 

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? עבדתי בבית חולים בתור פיזיותרפיסטית, ובחופשת הלידה עם הילד השני יהונתן לקחתי קורס נגרות. אהבתי נורא לצאת מהבית, לעצב וליצור, יצרתי פריטים בקורס ומשם התאהבתי. החלטתי להקים את החנות האינטרנטית שלי במרמלדה מרקט, ובאותו היום בעלי התקשר אלי למקום העבודה הקודם לבשר לי שנמכרו כבר 3 פריטים!! השמחה הייתה גדולה וידעתי שמכאן החיים שלי משתנים, ושמצאתי את הדרך שלי.

 

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני נורא אוהבת מותגים של מעצבים צעירים ומתחילים. עיצוב ישראלי מקומי, שימוש בעץ בשילובים שונים או לבד ופיתוחים ייחודיים שמכניסים טאץ' אחר לחלל.

 

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? אני חושבת שקלות היא לא המילה הנכונה לבעל עסק שמפתח מותג. שום דבר לא בא בקלות. אבל אם הייתי צריכה לבחור, החלק הכי אהוב וקל בשבילי הוא עיצוב המוצר.

 

ומה הכי קשה? לעבור כל שלב לשלב הבא, כלומר להגיע להחלטות שקשורות אל העסק וליישם אותן, כגון – לקחת מקום יותר גדול, עוד עובדים, להגדיל את גודל הנגרייה והחנות ובעיקר לשלב בין קריירה למשפחה באיזון.

 

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? תעזו, אל תפחדו להאמין במותג ותנו לעצמכם את החופש לגדול.

 

מה הספר האחרון שקראת? המדריך למטייל בניו יורק. זה היה לקראת ביקור בעיר הגדולה שהיה כובש ומלא אנרגיות כמובן.

 

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? לא הייתי מחליפה את העסק שלי בשום דבר אחר (:

 

תנו קפיצה לחנות של תמר במרמלדה מרקט

 

 

תומיק- ויטרינה מעץ מלא בצבע לבן עתיק 4850 שח - רח הצבר 1 - עין ורד- 1- דק מאיקאה. להשיג גם במרמלדה מרקט. צילום בועז לביא .סטיילינג דיאנה לינדר (6)

אם הייתי צריכה לבחור, החלק הכי אהוב וקל בשבילי הוא עיצוב המוצר. ויטרינה זכוכית של "תומיק"

 

העץ המלא הוא שנותן לי השראה. שולחן אוכל של תומיק

העץ המלא הוא שנותן לי השראה. שולחן אוכל מעץ של "תומיק"

 

1908598

החלטתי להקים את החנות האינטרנטית שלי במרמלדה מרקט. ויטרינה של "תומיק"

 

1880041

אוהבת מותגים של מעצבים צעירים ומתחילים. ארונות אמבטיה של "תומיק"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה