11 בדצמבר, 2016

השאלון עם שלומית חכמון

כותבי הרשימות, השירים והסיפורים - להתפקד! בואו להכיר את החנות MyArt ואת אוסף המחברות ומוצרי הנייר הנהדרים שיש בה. הנה שלומית חכמון, בעלת החנות, עונה על השאלון שלנו

 

כל המכורים למוצרי נייר יודעים בדיוק עד כמה זה מרגש ללטף מחברת נעימה וחדשה שמעוצבת כהלכה. שלומית חכמון מעצבת ובעלת החנות MyArt מספרת על התשוקה שלה לנייר ולעיצוב וגם על מקורות ההשראה ונקודות הציון שבדרך

 

מה ההתמחות שלך?

לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה התמחות או התמכרות, אבל יש לי חולשה לנייר ולעיצוב. משהו במגע עם נייר מצית לי את הדימיון. נייר ממוחזר, חלק, מט, מבריק, גלי, מוטבע. עולם שלם. והכי אוהבת עיצוב על נייר – תמונות, מחברות בגדלים שונים, פנקסים תואמים, סימניות פשוטות, צורניות, תלת מימדיות ומארזים. אוהבת נייר קראפט ממוחזר, כזה שמספר סיפור עוד לפני שמדפיסים עליו. כל עיצובי המחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהסטודיו. בעיצוב המחברות אני מעצבת בדיוק מה שאני הכי אוהבת, וזה הכיף הכי גדול, כשאת מגלה שעוד אנשים אוהבים בדיוק את מה שעשית.

מהם מקורות ההשראה שלך?

יומנים של פעם, והרבה רטרו עם נגיעות חדשות. בעיקרון אוהבת עיצוב נקי, מאוד אוהבת צבעים והכי אוהבת צבע שחור חזק. יחד עם זאת מוקירה ומעריכה את כל אמנות הרטרו. נהנית ״לשחק״ וליצור מעין פיוז׳ן בין מודרני לרטרו. טקסטים וטיפוגרפיה משתלבים מצויין בעיצובים שלנו. אין כמו משפט חכם ומלא השראה. ישר רוצה להדפיס אותו ולהכין ממנו מחברת לעצמי. יש משפטים שממש קולעים בול לתחושות – תמציתיים, פשוטים ועם הרבה חוכמת חיים. ובכלל, בעיקרון הכל מהווה השראה – פרחים, עלים, צדפים, עונות השנה.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך?

כבר שנים יש לי סטודיו לעיצוב גרפי. לא ויתרתי עליו, אבל תמיד היה לי רצון לעשות מה שאני באמת אוהבת, גם אם זה פחות מסחרי. הרעיון היה לעשות משהו אישי יותר, ומשמח יותר ממה שקיים היום. מחברות השראה יש הרבה, אבל מה שאני מציעה זה מחברת מעוצבת אישית, עליה ניתן להוסיף שם והקדשה. מה שנקרא מחברת לכל מטרה – ליום הולדת בתוספת ברכה, לגיוס קל, לצוות מורים שאוהבים במיוחד, לחברים בעבודה, לחברה הכי טובה, לבני משפחה, לזוג שמתכנן חתונה ורוצה לעשות קצת סדר במטלות לפני… )ואז נשארת גם מזכרת(, לחבר/ה ליום האהבה, לחברה שמבשלת נהדר לאות הערכה )וגם לרשום את המתכונים( או למי שטס לעולמות חדשים. פשוט דרך לתת מתנה ולאמר תודה בצורה מקורית, ישירה ויפה… וגם מאוד שימושית. בנוסף פיתחנו מה שנקרא ״אקססוריז״ למחברת – סימניות בכל מיני צורות וצבעים, שבעצם מקשטות את המחברת. פנקסים קטנים תואמים לרשימות קטנות יותר וכרטיסי ברכה תואמים. והכל אחיד ותואם. (מתה על סטים).

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה?

מותגים מינימליסטים, צבעוניים שפוגעים בול ומחסירים לי פעימה בלב. אוהבת טיפוגרפיה טובה.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך?

העיצוב זרם בקלות, ההתייחסות שלי לחנות היא כאל מותג שכל הזמן מתפתח. המוצרים משתנים לפי ביקוש וצורך. זה הכיף הכי גדול – ההתפתחות, הזרימה, להכין קולקצייה חדשה ולשחרר אותה לאוויר ופשוט לצפות ולייחל שתתפוס. המגע עם לקוחות מאוד נעים לי. המגע הוא אישי והפידבק הוא מיידי ונעים.

ומה הכי קשה?

לדעת לפעמים לוותר ולהרפות ממוצר אהוב שלא נמכר או שמסובך לייצר. כשאתה כל כך מעורב רגשית, קל נורא להתאכזב. כל נושא השיווק גם לא פשוט, אבל כשמתחילים ללמוד אותו וזה מצליח, זה אפילו כייף גדול.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך?

להתמיד ולא לוותר, להאמין, לפתח עור של פיל (הלוואי), ובעיקר לזרום. תמיד לבדוק דברים חדשים, תמיד להיות פתוח ולא נעול על רעיונות ועיצובים. צריך תמיד להתייעץ ולקבל עוד חוות דעת אבל תמיד תמיד לסמוך על האינטואיציה שלך, בדרך כלל היא לא טועה.

איזה קריירה אחרת היית לוקח/ת בחשבון?

למה קריירה אחרת? אני כל כך נהנית!

 

בואו לבקר בחנות MyArt

 

ההמכרות: מוצרי נייר. MyArt

ההתמכרות: מוצרי נייר. MyArt

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה