24 בנובמבר, 2016

השאלון עם רוית רייך

במותג התיקים שהקימה על שמה, מעצבת רוית רייך תיקי עור ייחודיים ועדכניים, בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת ונחשקת. ברוריה, כזה בטוח אין לך

נניח שחיפשתם להתחדש בתיק עור מיוחד, שאין לכל אמא שניה בגן של הילדים. רוית רייך היא כנראה בדיוק השם שאתם כרגע צריכים לשנן. בחנות המותג שעל שמה, תמצאו תיקי "דוורים" אלכסוניים, תיקי עבודה גדולים, ארנקים, ותיקי כתף עדכניים שילוו אתכם מישיבת הבוקר במשרד ועד הדרינק של אפטר-אופיס. והכל בסדרות מצומצמות ונדירות. לקראת העונה שהכי הולכת עם קלאץ' עור קטן, הושבנו את רוית לענות על השאלות הנוקבות שלנו: 

מה ההתמחות שלך? עיצוב תיקי עור. תיקים קלאסיים עם טאצ' עכשווי. התיקים מיוצרים בסדרות קטנות ובעבודת יד. בכל תהליך היצירה אני מנסה לשמור על עיצוב נקי, רך ועל זמני.

מהם מקורות ההשראה שלך? אני תמיד מתחילה מבחירת העורות. ההשראה הראשונית מגיעה מהחיבור שלי לחומר, לטקסטורה ולצבע. אחרי הבחירה הראשונית של החומר, אני משתדלת לא להגביל את עצמי ולשאוב השראה מכל דבר שעושה לי משהו טוב בלב, זה יכול להיות צילום מוצלח, בגד שאהבתי במיוחד,מצב רוח ועוד.

איך נולד המותג שלך?
הכל התחיל מחיפוש. חיפשתי שינוי ואנרגיה חדשה. רציתי לעסוק בתחום שיש לי תשוקה כלפיו, תחום שימלא אותי. באופן טבעי, נמשכתי לעולם העיצוב – עולם שתמיד אהבתי ומשם הבחירה בעיצוב תיקים הייתה מהירה וברורה, היות ותמיד אהבתי וחיפשתי את התיק המושלם. בפועל התחלתי בקורס אצל אלה מאשדוד שם התוודאתי לרזי המקצוע ושם גם עצבתי את התיקים הראשונים.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני באמת אוהבת הרבה סגנונות ופחות נשענת על מותג ספציפי. אני בעיקר נוטה לשלב בין מותגים לפריטים יותר פשוטים, בין  פרטי בוטיק לפרטי רשתות, בין מעצבים מקומיים לבינלאומים.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? מרגע שהקמתי את העסק, התחום היצירתי והעיצובי הלך לי הכי בקלות. הרגשתי שזה משהו שרק חיכה להזדמנות לצאת החוצה. עם הרבה אנרגיה וחדוות יצירה.

ומה הכי קשה? ללמוד להמתין ולדחות סיפוקים, חשוב מאד לעבוד בשלבים, לבחון וללמוד למרות שאינטואיטיבית הרצון הוא לעשות הכל מיד ומהר.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להתייעץ וכמה שיותר. אני מאמצת את המשפט "מכל מלמדי השכלתי". במקרה שלי, התייעצתי גם עם אנשי מקצוע דרך "מעוף" וגם עם הסביבה הקרובה עליה אני סומכת.

מה הספר האחרון שקראת? "סטונר" של ג'ון ווילאמס. ספר מרגש וכתוב בצורה קולחת וחודרת. לא הנחתי אותו לרגע ואני ממליצה עליו בחום!

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? אני מרגישה שכל תחום העיצוב והאסטטיקה מעניין וממלא אותי. אני אוהבת להתעסק עם דברים יפים, דברים שעושים טוב על הלב ולכן אני בטוחה שכל עיסוק שהייתי לוקחת בחשבון היה בתחום הזה.

לחנות של רוית רייך – בואו הנה

 

מהבוקר ועד אפטר אופיס דרינק. התיקים של רוית רייך

מהבוקר ועד אפטר אופיס דרינק. התיקים של רוית רייך

 

 

מהדורות מוגבלות זה לוהט. הקלאצ'ים של רוית רייך

מהדורות מוגבלות זה לוהט. התיקים בעבודת יש של רוית רייך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה