04 במאי, 2017

השאלון עם עדי רז

הוא התחיל מעיצוב תמונה לדירה בתל אביב, עבר לתמונות לחדרים של ילדי המשפחה - והיום עדי רז מנהל מותג יפהפה בשם תמונותה. החיים בגרפיקה

 

מה ההתמחות שלך? אמן יוצר. בגדול אפשר לומר שההתמחות היא בעולם של הילדים. אני מבין אותו, מבין איך הם חושבים, מה מרגישים, מה יעורר בהם מחשבה והשראה,מה ישמח אותם, מה יחזק את הביטחון ותחושת הערך.
העיצוב אצלי לרוב אינטואיטיבי. לפעמים זה פשוט קורה בלי הרבה מחשבה ולפעמים מכוון מטרה כדי לדייק עבור הילד/ה ספציפית את מה שנכון עבורו/ה. זה עניין של בחירת האובייקט שבתמונה, הצבעים, הטקסטורות ואפילו המיקום של הפריטים או הוספת משפטים מעצימים תורמים לחיזוק האישי של הילד. לחלק קטן מהתמונות שלי בחרתי לצרף סיפור קצר שיתרום לחיבור יותר אישי עם הדמות שבתמונה ולזמן איכות עם ההורים שיוכלו לספר את הסיפור לפני השינה.

 

מהם מקורות ההשראה שלך? הטבע, החוץ, החוויות של החיים. הם מצליחים לעורר לי בקלות את היצירה האינטואיטיבית.
לפעמים אחרי טיול עם הילדה שלי אני חוזר הביתה עם המון רעיונות בראש, אחרי שהקטנטונת נרדמת אני יושב לעבוד על המחשב עד השעות הקטנות של הלילה ויוצר, בבוקר אני מראה לה, שומע הערות ומקבל ממנה אישור סופי. אני גם מצלם המון בארץ ובחו"ל ונהנה ליצור עולם חדש כשאני מכניס את העיצוב הגרפי לתמונה. העבודות שלי משתנות כל הזמן ולכן שווה לבקר ולהתעדכן במה שקורה בחנות שלי.

 

איך נולד המותג שלך? אחרי השירות הצבאי עברתי לגור לבד בדירה קטנה בנחלת בנימין שבתל אביב, עיצבתי לי בית חם ונעים וחיפשתי תמונה שתתאים כדי להוסיף צבע בסלון. חיפושים ארוכים הובילו אותי לשבת מול הקנבס ולצייר בעצמי תמונה שהביעה בדיוק את התחושות של אותה תקופה והשלימה את העיצוב בבית כמו פאזל. באותם ימים נולד האחיין הראשון שלי ורציתי להפתיע במתנה מהלב. בניתי קונספט עיצובי לחדר ובלי הרבה לחשוב ועם הידע שלי מעולם הגרפיקה תכננתי להציג על הקירות את זווית הראיה של תינוק קטן שנולד. עיצבתי הכל בגדול. מובייל ענקי של מטוסים, שמש ענקית מחייכת ועננים. התאמתי מדבקות על קטע מהקיר ויחד עם מראה שעיצבתי במיוחד ושטיח מתאים התוצאה הייתה מספקת והוא היה בעננים.
אחר כך הבת שלי נולדה. כל מה שרציתי היה ליצור לה את החדר הכי מיוחד שיש, כזה שיתאים לאישיות שלה. הכל זרם בטבעיות, עיצבתי תמונות, שילבתי עם צילומים משפחתיים יפים שלנו, הוספתי מדבקות ואקססוריז שיצרו שפה אחידה, קסומה ומאד נעימה.

 

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? ליצור. לחשוב על רעיון ולבצע אותו.

 

ומה הכי קשה? להגיע לקהל הרחב.

 

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להתנסות, להיות בעשייה תוך כדי השתפרות תמידית, ליצור ללא פשרות ולהאמין במוצר. לא לפחד להעיז, להכיר את המקומות בהם חלשים ולהעשיר את הידע כדי לחזק אותם, לחשוב על שיתופי פעולה והכי חשוב להיפגש עם הלקוחות פנים מול פנים במקביל לשיווק האינטרנטי.

 

מה הספר האחרון שקראת? "קוקיקון בא לבקר" – לילדה שלי.

 

איזה קריירה אחרת היית לוקח בחשבון? אני מחובר מאד לעולם היצירה, מוזיקה, עיצוב, כתיבה ומשחק, כל מה שמבטא את העולם הפנימי שלי ומייצר ערך ומשמעות לאחר ולסביבה, זה הסיפוק האמיתי שלי.

 

 

לחנות של עדי רז – תמונותה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה