14 בנובמבר, 2016

השאלון עם מירים גדסי

ברוכים הבאים לעולם שכולו עשוי מטקסטיל, חלומות יצירתיים, והמון אהבה לנשים בכל הגילאים. מירים גדסי, האישה והידיים המוכשרות שמאחורי "אם ובד" עונה על השאלון שלנו

בחנות שלה, "אם ובד" (כבר אהבנו!) מירים גדסי הצליחה ליצור מגוון מסחרר של מתנות עשויות טקסטיל, שעשויות גם לשמח את האישה הכי קרובה אליכם, כרגע: מסרקיות, דגלים, כובעים, סינרים, צמידים, רעשנים, כריות, מחברות רכות, קלמרים, ברכות, ועוד ועוד. והכל – עשוי באהבה מבדים צבעוניים שמכניסים הרבה שמחה לחיים. הושבנו אותה לשמוע איך הכל התחיל, ובעיקר – איך הגעת לשם הכי מדויק שאפשר:

מה ההתמחות שלך?
מתנות שמבינות בנות: מתנות צבעוניות, מקוריות, מיוחדות, שמדברות לבנות בכל הגילאים ומעלות חיוך על הפנים. מאחורי כל מוצר יש מחשבה. המוצרים שלי יכולים להתאים לילדה מגונדרת שאוהבת לשחק עם התכשיטים של אימא, לערוך מסיבת תה במטבח שלה, או לאסוף אוצרות בטיול לגינה השכונתית. וגם לנערה מתבגרת שרוצה רגע של שקט עם ערכת צביעה לגדולים או מחברת מחשבות והרהורים. וכמובן, גם לנשים ואמהות שרוצות לתת קצת טוויסט למראה הקז'ואלי עם שרשרת צבעונית, סיכה פרחונית לשיער או סיכת דש אלגנטית. המוצרים שלי עוברים גם למרחב הביתי, ומוסיפים טאצ' קליל לפינות אהובות בבית, אם זה הסלון המשפחתי, חדרי השינה או המשרד הביתי. לכולם אני נותנת תשומת לב, באהבה ובשמחה.

מהם מקורות ההשראה שלך? נשים בחיי. הבת שלי, רונה, שהיא גברת מגונדרת בעצמה, נותנת לי השראה ומספקת לי רעיונות למוצרים חדשים ופיתוחים מעניינים. אימא שלי, שהיא אישיות מופלאה, מודל לחיקוי, פיתחה אצלי חוש ליצירתיות ומציאת פתרונות בצ'יק. סבתא שלי, שלא פוחדת מכלום והיא אישה משכמה ומעלה. וכמובן – בנות משפחה, חברות, מנהלות, שכנות, קולגות- מכולן אני מקבלת השראה ולומדת על עצמי ועל החיים.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? הכול התחיל כשציפיתי ללידת בני הבכור ותפרתי לו שמיכת טלאים ומשחקים רכים. חברה ראתה והתלהבה וכשהיא הייתה לקראת לידה הפתעתי אותה במתנה – שמיכה וצעצוע רך. ככה גדלו שני הזאטוטים במקביל ובכל פעם תפרתי להם מתנות תואמות לגיל. סינר הבישול לקטנים היה השוס שהוביל לרעיון לפתוח עסק של ממש ועם לידת בתי השנייה קיבלתי אומץ והשראה אינסופית והחלטתי ללכת על זה ביג טיים. כשחיפשתי שם לעסק היה לי ברור שאני משלבת את היותי אימא ואת החומרים שאני משתמשת בהם. מעצם היותי חובבת משחקי מילים ושפות, מיד עלה לי הרעיון של "אם ובד"- התגובות הנלהבות לא איחרו לבוא ואישרו לי סופית שזו הברקה. את הסלוגן "מתנות שמבינות בנות" לקח לי זמן לנסח אך
ברגע שזה קרה, לא היה מדויק מזה. תמיד אהבתי לקנות מתנות לאחרים – לחשוב מה הוא אוהב ומה היא הייתה רוצה לקבל. תמיד יש מחשבה מאחורי המתנות שלי, זיכרון משותף או מחשבה על צורך עתידי או התרפקות על חוויה מהעבר. כמובן שאני גם אוהבת לקבל מתנות אבל זה כבר סיפור אחר.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אין לי משהו ספציפי אבל אחידות בשפה הויזואלית ובאופי המוצרים עושה לי את זה לגמרי. זה מעיד בעיניי על רצינות והעמקה. ובגדול, אני משתדלת לפרגן לעשייה של נשים בכלל ואמהות בפרט.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? פיתוח מוצרים חדשים. יש לי רעיונות בשפע, לפעמים יותר מדי.

ומה הכי קשה? לדייק את העסק ואת עצמי בתוכו. למצוא זמן לכל התפקידים שאני ממלאה בחיי.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? ללמוד. לצבור ידע. לשחרר במקומות שראוי שישוחררו. להתמיד.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? אני גם מורה. אבל אם צריך לעוף רחוק – מעצבת פנים, מסדרת בתים.

לחנות "אם ובד" בואו הנה

 

עטור מצחך. זר לראש של "אם ובד"

עטור מצחך. זר לראש של "אם ובד"

 

 

דברי אלינו בפרחים, בכל גיל. "אם ובד"

דברי אלינו בפרחים, בכל גיל. קשת לילדות של "אם ובד"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה