26 בספטמבר, 2016

השאלון עם ליאור פלד

מתקשים לקלוע ליום ההולדת של הבוס? בטוחים שאבא הוא אגוז קשה לפיצוח? הצצה לעולם המתנות והגאדג'טים של ליאור פלד ותשכחו מ"אין מה לקנות לו". מקגייוור, זה בשבילך

תמיד רציתם שיהיה בבית מכשיר חריטה ידני? כבר שנים מחפשים מטריה בצורת בננה? מרגישים שההוא שיש לו הכל – עדיין לא שמע על מצלמת רטרו בהרכבה עצמית? איך שלא תסתכלו על זה – חייכם אינם שלמים בלי סיבוב בעולם הגאדג'טים המגניב של ליאור פלד, הכולל גם אולם תצוגה ענק, מעבדת תיקונים ועדכונים על כל מה שחדש, חדיש ומחודש. המומחה הגדול לכל חפיץ שחפצתם (גאדג'ט בעברית, ביי דה וואי), עונה על השאלון שלנו:

מה ההתמחות שלך? ההתמחות שלנו מחולקת לכמה תחומים: גאדג'טים, מתנות מיוחדות וחידושים טכנולוגיים, כמו כן גם מוצרי ריגול ואבטחה.

מהם מקורות ההשראה שלך? מקורות ההשראה באו מצורך מתפתח במוצרים וחידושים ייחודיים, מתנות מיוחדות, גאדג'טים שונים להקלה על החיים.

איך נולד המותג שלך? הכל התחיל בגיל צעיר: אירגנתי אירועים מיוחדים לילדים חולי סרטן בנושא טיסנים ומכוניות על שלט (פרויקט לב לילדים), תוך כדי העשייה נחשפתי לחידושים טכנולוגיים, גאדג'טים ומצלמות זעירות. משם הדרך הייתה ארוכה ומעניינת לתחילת יבוא של מוצרים חדשניים מכל הסוגים. מכיוון שהחלטתי מראש להביא מוצרים מיוחדים קראתי למותג הראשון בשם "יחודי" (אם המקלדת נמצא על אנגלית זה יהיה "hjush"). מאוחר יותר הוקם המותג "פלד סקיוריטי" (כשמו כן הוא…). ומאז אנחנו מתמחים בייבוא ושיווק של מוצרים ורעיונות לעיצוב הבית המשרד או בית עסק, מתנות מיוחדות לכל אירוע ולכל אחד. יש כאן לילדים לבוגרים, לבעל או לאישה, לנכד או לנכדה, לחבר ולחברה. מתנות רומנטיות, משחקי שתייה ועוד. כל אחד יכול למצוא משהו…

איזה מותגים אתה אוהב ומעריך? יש מוצרים ומותגים שונים בשוק, חיקויים (וחיקויים של חיקויים). לכן אני נצמד למותגים שהוכיחו עצמם כאמינים ביותר, כמו למשל המותג "SLASH" שהוא מהמובילים במוצרי הבילוש.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? ברגע שהבנתי שאיכות המוצרים והשירות חשובים יותר מהמחיר, העסק התחיל לזרום הרבה יותר בקלות. יש הרבה גאדג'טים בשוק, יש הרבה מאד מותגים, יש הרבה מאד יבוא פרטי מאתרי אינטרנט שונים ומשונים. אבל לנו יש אולם תצוגה ענק, מעבדת תיקונים בשעת הצורך. שירות לקוחות והמון מוצרים. כמו כן כל הזמן יש לנו התחדשות של מוצרים חדשים.  

ומה הכי קשה? ההתחלה הייתה קשה כמו רוב ההתחלות, התמודדנו עם מוצרים נחותים שהתגלו כחיקויים זולים. גם אנחנו חשבנו כמו רובם ש"זה אותו דבר כמו באינטרנט, הכל בא מסין…", אבל התברר שטעינו בענק! יש בסין עשרות אלפי, ואולי מאות אלפי מפעלים שמייצרים "אותו דבר", ולקח זמן רב להבין שכאשר קונים מוצר זול צריך לצפות למוצר נחות. אין מתנות חינם, אבא שלי ז"ל אמר לי תמיד ש"הוא לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול"…  לכן, תוך זמן קצר, לאחר שלמדנו בדרך הקשה, התחלנו להביא מוצרים איכותיים, וגם זאת לאחר בקרת איכות קפדנית, גם בסין וגם אצלנו במעבדה, וזה סוד ההצלחה.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? בחיים אין קיצורי דרך! על מנת להגיע להישגים צריך לעבוד קשה, לטעות בדרך ולתקן.

מה הספר האחרון שקראת? הארי פוטר.

איזה קריירה אחרת היית לוקח בחשבון? פיתוח מוצרים טכנולוגים חדשים.

 

לחנות "פלד יבוא ושיווק" – בואו הנה

 

וגם לליידיז מגיע להתחדש. פלד יבוא ושיווק

וגם לליידיז מגיע להתחדש. פלד יבוא ושיווק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה