13 בנובמבר, 2016

השאלון עם דני קרמר

טבעות חותם שנראות כאילו גולפו עבור החאליסיי עצמה, סוגרים ענקיים שעושים את כל הצמיד או תכשיטים בסגנון ארט דקו. האמנות של הצורף דני קרמר, היא לא משהו שרואים כל יום

התכשיטים שמעצב דני קרמר לא דומים לשום דבר שכבר ענדתם: יש צמידים עם סוגרים מאסיביים שמושכים את כל המיקוד, טבעות חותם מגולפות עם סמלים ממלכתיים סטייל "משחקי הכס", ויש עגילים תלויים שאנחנו די בטוחים שראינו על קליאופטרה. ביקשנו מהאיש המיוחד הזה, עם דמיון ותשוקה אמיתית לצורפות, לענות על השאלון שלנו. דני, אתה מכשף: 

מה ההתמחות שלך? שרשראות מכסף זהב וטיטניום בעבודת יד, מנעולים מעוצבים בייצור עצמי תכנון אביזרים וסוגרים למטרות שונות.

מהם מקורות ההשראה שלך? מיתולוגיה, אבירים, סטימפאנק, עיצוב תעשייתי, תכשיטים קלאסיים בסגנון ארט דקו וארט נובו, דברים שנראים לי שונים ומיוחדים ושניכר עליהם שהייתה חשיבה שונה כשעיצבו אותם.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? אחרי חיפוש ארוך והתנסות בסוגים שונים של מלאכות: אמנות, ציור, צילום, עבודה עם עור, נגרות – ברגע שהחלטתי ידעתי לאן אני רוצה להגיע ולכן מלכתחילה אני שומר על ייחודיות בלתי מתפשרת. בניתי את המותג על עבודה מקצועית ורמת גימור גבוהה.

איזה מותגים אתה אוהב ומעריך? ג'ון ארדי, דיוד יורמן, טיפאני, FRED, קרטייה.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? מלכתחילה הצלחתי ליצור סוג של "כתב יד" או יותר נכון "חתימה" שגרמה לתכשיטים שלי לבלוט ולזהות אותם בוודאות עם השם שלי

ומה הכי קשה? להסביר לאנשים את כמות העבודה וההקרבה שנדרשת כדי שהם יוכלו ליהנות ולהתענג ולהתרגש כשהם רואים תכשיט שנעשה במיוחד בשבילם עם הרבה כוונה. הגודל של התכשיטים קצת חוטא לנושא הכלכלי, בעיקר לאלה שלא מבינים.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להישאר נאמנים לתשוקה לעצב דברים חדשים ושונים, על אף כל הקשיים, ולהמשיך לאהוב את העבודה הפיזית הקשה והמלוכלכת. כי זה 90% מהעבודה. להמשיך לחלום גם על בטן ריקה, כי זה מקצוע של חולמים, עבודה קשה אך מלאה בסיפוק.

איזה קריירה אחרת היית לוקח בחשבון? מהנדס מכונות או אנימטור

לחנות של דני קרמר – בואו הנה

החותם הממלכתי. טבעות בעיצוב דני קרמר

החותם הממלכתי. טבעות בעיצוב דני קרמר

 

כזה עוד אין לכם. צמיד חוליות בעיצוב דני קרמר

כזה עוד אין לכם. צמיד חוליות בעיצוב דני קרמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה