25 ביוני, 2017

השאלון עם אורלי רוט

היא שכלה את בנה בפיגוע והחליטה להנציח אותו בחיי היומיום, בתכשיטים שאותם היא יוצרת. סיפורה של החנות "תכשיטי אורועי" של אורלי רוט הוא סיפור על עיצוב שנולד מתוך עצב

מה ההתמחות שלך? אני אמן יוצר. מתמחה בהפיכת חומרי גלם ליצירת אומנות עם אמירה בעלת מסר של שליחות, קדושת החיים, מהותם, אופטימיות, צמיחה ושמחה.

מהם מקורות ההשראה שלך? הטבע, הבריאה והערך המוסף של החיים.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? תכשיטי אורועי באים לספר את סיפורו של "אחד מתוך שמונה". בר"ח אדר ב' תשס"ח (6.3.2008), בעת שעם ישראל החל בהכנותיו למסיבות חג הפורים, פרץ מחבל בן עוולה לישבת "מרכז הרב" בירושלים וטבח ב-8 תלמידים בעת לימודם וספרי הקודש בידם.
בינות אותם קדושי עליון היה בננו האחד רועי אהרון רוט הי"ד. הפיגוע הקשה השאיר אותי, אמו של רועי, במאבק על הבחירה בחיים.
בתום תפילת שחרית באחד הימים לאחר האסון הקשה שפקד את משפחתנו, כשישבתי על הספסל בפינת ההנצחה שהקמנו לזכר רועי בכניסה לביתנו, במבט מהורהר וכואב על עץ הזית התחלתי לראות את העלים הנושרים כמו עלים נוצצים כמו חרוזים, זכוכיות, דברים בוהקים.
עליתי לחדר בסערת רגשות מאוד גדולה והתחלתי ליצור מכל הבא ליד. יצרתי את התוצר הראשון שלי ושילבתי בו אלמנט של טבע, שמים, אדמה, חי וצומח, וכך נוצרה יצירת האומנות הראשונה שלי. כך נוצר המותג "תכשיטי אורועי" – תכשיטים ופריטים נוספים, השונים במהותם, סגנונם והרכבם.
פריטים שנולדו מתוך הכאב, החסר והאין, מתוך תחינה ותפילה עמוקה. אנו מכנים את התכשיטים "מילים" – כל חרוז מהווה אות, חרוז לחרוז יוצרים מילה. מילה ועוד מילה יצרו זעקה, יצרו אמירה, יצרו תפילה. יש שלל תכשיטים ואומנים מופלאים בעולם, אך אין תכשיט ככוחה של תפילה.
כל דגם הוא אחד, יחיד ומיוחד כמו רועי, אחד ואין שני לו. "תכשיטי אורועי" מסמלים שליחות, הכרת הטוב, אופטמיות, צמיחה, שמחה ואת קדושת החיים ומהותם.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? מיכל נגרין.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? ליצור ולחבר את מהות המותג לזכרון של רועי.

ומה הכי קשה? כל יום אני קמה לבוקר חדש של התמודדות מחודשת.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? לכו עם האמונה שלכם. אל תוותרו על החלומות שיש לכם להשיג, כל  יום שיש לכם הוא מתנה, חיו חיים מלאי משמעות.

לביקור בחנות של אורלי במרמלדה מרקט, תכשיטי אורועי, לחצו כאן

 

רועי רוט ז"ל

רועי רוט הי"ד

1854233 

oroy3

 

1863293

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה