20 ביוני, 2017

השאלון עם אורית ברזלי

היא היתה סקפטית לגבי מכירת שמלות כלה באינטרנט אבל הניסיון הוכיח לה שזה עובד ובגדול: הכירו את מעצבת שמלות הכלה שעובדת חזק - ברשת

מה ההתמחות שלך? ברזלי הינו מותג לשמלות כלה וערב. מטרתנו ליצור שמלות כלה קלילות, נוחות, מחמיאות ומאדירות את הנשיות. אנו יוצרים שמלות כלה בהתאמה אישית ובהתאמה לאופי ומבנה הגוף של הכלה.

מהם מקורות ההשראה שלך? הכלות שלי הן ההשראה לכל קולקציה. היכן הן מתחתנות, הסטיילינג שבחרו, זוויות הצילום שלהן ביום חתונתן, כל תמונה שכלה שולחת לי מיום חתונה נוטעת בי השראה לקולקציה הבאה.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? לאחר שסיימתי את לימודיי בשנקר פתחתי את החנות שלי בEtsy. אהבתי והאמנתי ברעיון של יצירת שמלות כלה בהתאמה אישית ובמחירים נוחים. המכירה און ליין איפשרה לי להגשים את החלום שלי. בתחילה חששתי מעט ממכירת שמלות כלה ללא מפגש עם הכלה, אך שש השנים האחרונות הוכיחו לי שזו נוסחה מנצחת .

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני אוהבת את המעצב היפני Junya Watanabe ואת האמן רון ארד .

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? אני מרגישה שהחיבור שלי אל הכלות שלי וההבנה של איך הן רוצות להרגיש ביום חתונתן, הנוחות, הקלילות, הנשיות, המראה הנקי נטול היומרות שמאפשר לכלות להביע את עצמן בבחירת הסטיילינג והאקססוריז או בהעדרם.

ומה הכי קשה? הבעיה הנפוצה לרוב המעצבים בארצנו הקטנטונת – חיפוש הבדים. אני מנסה להיות מאוד יצירתית בבחירת הבדים ובייבוא אלמנטים שיעניקו לקולקציות שלי אוטנטיות ורבגוניות.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להכיר ולאהוב את הלקוח שלך.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? אוהבת כמעט כל סוג של יצירה ועבודה עם הידיים, אבל אם לבחור מתחום שונה לגמרי אז אני מניחה שהייתי פונה להפקות.

 

מתחתנת? שיהיה במזל! בואי לביקור בחנות היפהפיה של אורית ברזלי

 

1855093 1855123 1859984

מנסה להיות מאוד יצירתית בבחירת הבדים. עיצובים של Barzelai

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה