23 במאי, 2012

הרשת הכי חברתית

שקיות "אסיף" מדרבנות לוותר על הניילון המרגיז מהסופר ומציעות ליווי מלא לטנא שלכם - מרגע הליקוט ועד האחסון במקרר, כולל השטיפה בכיור

כראוי לאספנים חסרי תקנה בעלי מודעות אקולוגית, יש לנו בבית המוני שקיות בד ותיקים רב פעמיים. איכשהו, בכל יציאה לסופרמרקט הקרוב אנחנו מקפידים לשכוח אותם בבית, וחוזרים הביתה עם עשרות שקיות ניילון וטונות רגשי אשמה סביבתיים. לכן, כשסיפרו לנו לראשונה על "פרוייקט אסיף" פשוט קמנו ממקומנו, מיהרנו אל "ניצת הדובדבן" (שני רחובות מאיתנו) ובלי לדבר יותר מדי, רכשנו לעצמנו שלישייה: מדובר בפרוייקט שהגתה המעצבת מעין זוהר, שביקשה להפחית את השימוש בשקיות פלסטיק בחיי היומיום שלנו ויצרה שקיות רשת רב פעמיות לקנייה של ירקות ופירות בחנויות. העקרון פשוט וחכם: יוצאים מהבית עם שקיות הרשת, מדלגים על גלילי השקיות השקופות, שוקלים בקופות את העגבניות, התפוחים והבצלים בתוך השקיות הרב פעמיות, שוטפים אותם בכיור ומאחסנים במקרר – וכל זה בלי להוציא את מה שקנינו מתוך השקית, מרגע הבחירה ועד לקערה. גדול, הא?

 

ב"אסיף" מאמינים שצעד קטן יכול לחולל שינוי גדול, ומספרים ש-20,000 שקיות רשת שנמכרו עד היום הצליחו להציל את הסביבה מכחמישה מיליון שקיות פלסטיק(!). אנחנו, כאמור, אצנו רצנו ורכשנו שלישייה, ועכשיו אנחנו זוממים לרכוש עוד כמה שקיות, גם לצורך עיצוב הטנא הכי טרנדי בגן ("טנא עם אמירה אקולוגית זה הכי בר קיימא כזה?") וגם למטרת שיטת האריזה החדשנית שהמצאנו לנסיעות לחו"ל (לא, אנחנו לא לוקחים איתנו עגבניות לאמסטרדם. אבל תחתונים כן). עם פרוש חג השבועות, נצהיר שמזמן לא הרגשנו כל כך ירוקים, צודקים ומתחשבים באדם ובסביבה. עצה אובייקטיבית: אנשים כמונו צריך למחזר.

שקיות פרוייקט "אסיף" – 29.90 ש"ח (למארז שלישיית שקיות)
להשיג דרך אתר "אסיף", והחל מהיום גם ברשת "עדן טבע מרקט" (סניף פולג וסניף כפר סבא), רשת "ניצת הדובדבן" (סניף זכרון, סניף פרדס חנה ובת"א), Green-It ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים והזמנות – טל': 073-7282077, info@asif-bag.co.il.


שמח במטבח שלנו. שקיות "אסיף": למיין, לשקול, לשטוף, לאחסן


 

 

[youtube bSouzzWnsRY]

 

מהסופר, דרך הכיור ישר למקרר. שקיות אסיף (צילום: דני נגר)


 

 

אצא לי השוקה. שקיות אסיף בפעולה (צילום: אלוני'ס)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה