13 במרץ, 2012

הרי את מחודשת

תכשיטי זכוכית מרגשים שעשויים משברי הכוס מהחופה, יכולים להיות הדרך הכי סימבולית להגיד לחותנת החדשה שלכם תודה

אנחנו מתים על סימבּוֹלים. ונוסטלגיה. ותכשיטים עם משמעות. לכן, כששמענו על מה שתיכף גם אתם תדעו עליו, התעלפנו. סוף סוף נעשה צדק עם אחת המשתתפות החשובות ביותר במעמד החתונה, זו שבדרך כלל נרמסת תחת רגלי החתן הרועדות: הכּוֹס. אחרי שנים של התנפצויות מרגשות שהסתיימו, מן הסתם, בפח האשפה, קמו יעל מלצר – מעצבת תכשיטים וצורפת, וגלית תמיר – מעצבת אופנה המתמחה בשמלות כלה וערב, שתיהן בעלות סטודיו "מִשְמַלָה" (מבטאים Mismala), ועשו מעשה: הן מציעות תכשיט מרהיב מכסף או מזהב (תליון או עגילים), ששברי הזכוכית של הכוס המשמעותית ביותר בחייכם משובצים בו למזכרת, במראה שמזכיר יהלום יוקרתי. 

הרעיון פשוט מקסים: הכלה והחתן מקבלים ערכה לאיסוף זהיר של שברי הכוס, והמעצבות מכינות מהם תכשיטים, הנקראים "צלמיות": אפשר לבחור את צורתם מראש, ואפילו להזמין כוס מיוחדת בצבע ספציפי לפני החופה, כדי שהתכשיט יהיה מקורי וייחודי עוד יותר. התליון או העגילים יכולים לשמש מתנה לכלה, כמובן, או רעיון נפלא למתנת-תודה לאמהות משני הצדדים (ואחרי ששיגעתם אותן חודשים ארוכים, באמת מגיע להן).

וזה רק הדובדבן שבקצפת, כי צמד המעצבות מסטודיו "מִשְמַלָה" חשבו על כל מה שתצטרכו, וריכזו במקום אחד – שמלות כלה, תכשיטים, טבעות נישואין, זרי כלה וסטיילינג עד הפרט האחרון. המיקום – בלב מושב בית הלוי בשרון – מספק אווירה פסטורלית נינוחה ושונה מאד מזו שתמצאו בסלוני הכלולות העירוניים. מה נותר לנו לומר? אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני. ושיהיה הכי במזל.

"צלמיות – היישר מהחופה – נשיקות מזכוכיות" של סטודיו מִשְמַלָה: תכשיטים העשויים משברי הכוס של טקס החופה – 450 ש"ח – 650 ש"ח (המחירים מתייחסים לתכשיטים מכסף. תכשיטים מזהב יתומחרו בעת ההזמנה)

לפרטים נוספים – יעל מלצר, טל': 052-2907916 או גלית תמיר, טל': 054-4878086, www.mismala.co.il או היכנסו לעמוד מִשְמַלָה בפייסבוק


מקודשת, מקודשת, מקודשת. תליוני הזכוכית של סטודיו משמלה

 

[PSGallery=avmvvk4yk5]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה