25 בינואר, 2009

הריסוס מזין

בקבוקון הספריי המעוצב להתזת שמן זית יהפוך את הבישולים שלכם לבריאים יותר ויוסיף שיק של פרפומריה צרפתית במטבח שלכם. אין כניסה לקנולה

שלשום זה קרה שוב. בסך הכול רצינו לטגן חביתה כדי להתקין עוד ארוחת ערב ישראלית לתפארת, ובלי לשים לב שפכנו למחבת קצת יותר מדי שמן זית מהמתוכנן. האמת, לא ביג דיל. פינינו את הכיור ושפכנו את העודפים היישר לחור הניקוז. אבל אז התבשרנו שיש תרסיס שמן שעושה חיים קלים ואפילו רזים.

מחינו בתוקף. הסברנו שכל העניין של חביתה טעימה ובריאה נעוץ בשמן הזית והשמצנו את התרסיס המהולל שיש בו חומרים שאלוהים ישמור. הפתרון לויכוח נמצא בחנות LIVEO בתל אביב שמוקדשת כולה לשמני זית ולמוצרי מאכל וקוסמטיקה על בסיס נוזל הפלא המזין. החנות מעוצבת טיפ טופ וכל המוצרים ארוזים בבקבוקים וצנצנות שמזכירים מוצרי פרפומריה (טוב, ככה זה כשחומר הגלם בא מהנגב והמשקיע מצרפת). לפיכך, כשנתקלנו בבקבוקון הספריי חשבנו שמדובר בבושם, אבל כשהתקרבנו ראינו שזה בעצם מתז ספריי לשמן זית. כל כך פשוט, כל כך גאוני. על הדרך קנינו גם טפאנד זיתים מהמם וערכנו טעימת שמנים מלומדת. אבל הכי חשוב – מאז אנחנו מרססים את המחבת בשמן זית בדיוק במינון הדרוש. האמת, כשנחה עלינו הרוח אנחנו אפילו מתיזים על הידיים ומושחים את עצמנו בשמן זית ואפילו ממלאים את המיכל בשמן אחר (אם יש צורך).

בקיצור, תרססו משהו, זה יעשה לכם טוב.

בקבוק תרסיס מעוצב לשמן – 75 ש"ח
להשיג ב-LIVEO, רוטשילד 21, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה