10 באוקטובר, 2017

הקופסוניות

לייבל מקומי חדש הרים וואחד כפפה ודאג לטפל ולייבא עבורנו את אחת הנישות הכי חו"ל שאפשר: קופסאות ופתרונות אריזה מטריפי עיניים. תתחילו לחשוב עמוק בתוך הקופסה

סיפור אמיתי מהשבוע האחרון: במהלך מצוד קדחתני אחר כל פיסת נייר בבית, שתשמש לטובת הארכת שרשרת הסוכה שתשבור את גינס ("אמא, שילמת כבר את הדו"ח הזה? או לגזור מסביב לסכום?"), מצאנו את עצמנו מותחים קו אדום סביב גליל נייר אחד, שנרכש במיוחד כדי "לא לבזבז" אותו על כלום, מרוב שהוא יפהפה. מאחוריו הסתרנו גם מעטפות נייר הורסות, שהחבאנו בתוך שקיות מתנה שכואב הלב להשתמש, ואותן הטמנו גבוה והרחק מידיים קטנות דביקות והרסניות – בתוך קופסה צילינדרית. כזו ששנים אנחנו מפנטזים למצוא. וכל האוצר הבלום הזה נכנס לחיינו ממש לאחרונה הודות לבוטיק מוצרי נייר חדש, שעורר את הנישה שהכי חיכינו שתפתח פה כבר: Boxes & More. תודה לכם.
 
שירי זומר-גרגיר ורוני קרן-הלוי, שתי חברות בעלות טעם משובח, הכירו במקום הכי לא צפוי (ולוהט) שאפשר – בחדר הכושר. אחרי שקלטו שיש להן יותר משותף מאשר רק ריבועים בבטן וילדים באותם גילאים וגנים, החליטו לפתוח יחד מיזם כלשהוא. בהשראת חנויות הנייר הממוקדות והמושקעות שראתה שירי כשחייתה בניו יורק, החלו לגלגל את הרעיון ולבדוק מה מהתחום הכי חסר פה (הכל!). בתור התחלה, נסעו לתערוכות נייר מקצועיות באירופה וחזרו עם קשרים וקולקציות מקוריות של יצרני קופסאות. וכל קופסה שנבחרה ללייבל שהקימו בשנה החולפת – משמשת לצרכים שבטוח נתקלתם בהם: יש קופסאות לאריזת מתנה שעושות את כל הוואו; יש קופסאות מחולקות שיעשו סדר במשרד, בארון התרופות או במגירות התחתונים; יש קופסאות מלבניות לניירת; יש קופסאות מזוודה קטנות לילדים; יש קופסאות קנבס עגולות ומטמטמות לאחסון (פלוס שוויץ לאורחים), ועוד. מכיוון שאי אפשר היה לעצור אותן בזה – תחת קטגוריית MORE תמצאו כאמור שקיות אריזה דקות למתנות קטנות, שקיות מתנה גדולות שמודפסות גם מבפנים או ניירות עיטוף דו-צדדיים עם פרינטים מהממים. ובקיצור, כל דבר שהופך את היין או הספר המשעמם הבא שתביאו – למתנה הכי היסטרית ודורשת תיעוד אינסטגרמי שאפשר.
 
בקרוב מבטיחות נמרות הנייר לחשוב עוד יותר מחוץ לקופסה ולהפתיע את חובבי הז'אנר ואת כל מי ש"מעדיף לעטוף בבית, תודה" בממתקי נייר חדשים. זהו, מפסיקים לשמור לגו בקופסאות נעליים וסימילאק מ-ע-כ-ש-י-ו!

Boxes & More – בין 59-169 ש"ח לקופסה, 18-29 ש"ח לאריזת מתנה
להשיג עמוד הפייסבוק, בהזמנה טלפונית 054.45495491 (רוני), וממש בקרוב באתר הרשמי. ביום שישי הקרוב, 13.10, חנות היצירה "נתנאלה" תארח את המותג במסגרת אירוע "מכירת חצי" (מוצרים אהובים ב-50% הנחה), 09:00-14:00, הרוקמים 26 (מרכז עזריאלי), חולון.

 

לא פותחים את המתנה לעולם. Boxes & More

לא פותחים את המתנה לעולם. Boxes & More

 

 

הרבה יותר שווה זהו, מפסיקים לשמור קופסאות נעליים. קופסאות נוי לילדים של Boxes & More

להטריף את חדר הילדים מחדש. קופסאות נוי לילדים של Boxes & More

 

 

כך תעבירו שקית פיצוחים כמתנה לגיטימית. אריזות נייר של Boxes & More

כך תעבירו שקית פיצוחים כמתנה לגיטימית. אריזות נייר של Boxes & More

 

 

סדר שיהיה פה. קופסאות לחלוקת מגירות, Boxes & More

סדר שיהיה פה. קופסאות לחלוקת מגירות, Boxes & More

 

 

ככה מביאים יין, חברים. לא פחות. שקיות מתנה, Boxes & More

ככה מביאים יין, חברים. לא פחות. שקיות מתנה, Boxes & More

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה