25 ביוני, 2014

הצלה בביס

שירות משלוחי אוכל חדש מציע ארוחות טעימות, בריאות, במחירים נוחים ביותר והכי חשוב – שטעים לכל המשפחה, מהגרגרן הכי גדול ועד השובת רעב הכי קטן

יודעים מה הקטע הכי כיפי עם מטפלת (מעבר לזה שיש לה סבלנות אין-קיץ לגרגמלים שלנו)? שהיא מבשלת דברים טובים שאבא ואמא בחיים לא יודעים איך להכין ("חמודי, קובה חמוסטה זה רק בימים שרחלי אוספת אותך"). לפני שאנחנו מתפטרים, מצאנו שירות שמחפה עלינו בתחום הבישול הביתי, מזין יותר מקורנפלקס וטעים לכל הדיירים – מקטן ועד גדול. רגע נדיר.

"ביסל'ה" הוא בית אוכל חדש שמבין את הראש שלנו ומתאים את עצמו לחיים בהם אין דקה פנאי לאדות בטטה. השירות מציע ארוחות טריות שמגיעות ממטבח שף עד אליכם הביתה, במחירים נוחים (ביותר!) ובטעמים בריאים שמתאימים לפעוטות, לילדים וגם להורים גוועים. במקום להקטין את מנות המבוגרים – תיכננו כאן לקטנים תפריט גורמה שבחיים לא היינו חולמים להעמיד על הכיריים כמו לביבות בטטה עם פולנטה וקינמון; או ספגטי ללא גלוטן עם כדורי בשר; ואפילו מחיות טריות ומקוריות לתינוקות ללא חומרים משמרים (תקופת טעימות מתסכלת? שכחו מזה). מאחורי הרעיון עומדים השף נועם דקרס ("מול ים", "רפאל", "ליליות") ובת זוגו, דפנה בלקין, שקלטו כי לחבריהם אין את הזמן או הכוחות לקנות בכל יום חומרי גלם טריים ולבשל למשפחה, ושבמקסי-מקסימום מפשירים קפואים, מלווים פלסטיקים מאמא או הכי מונוסדיום – מזמינים פאסט פוד. בנקודת האשמה הלא כלכלית הזו, נכנסת "ביסל'ה" לתמונה ומציעה לרכוש ארוחות מלאות (ולזלול במקום) או להזמין מנות, מוצרי מעדניה בתפזורת ופריטים משלימים (לחמים, מיצים סחוטים, ממרחים, מתוקים בריאים). והכול טרי, עתיר בירקות ומבוסס על מרכיבים טבעיים בלבד (וכן, יש גם טבעוני או ללא גלוטן). אנחנו ניסינו למשל גראטן טעים של בטטה, טחינה וסויה (12 ש"ח); סלט כרובית עם גרגרי חומוס, לימון ומנגולד צעיר (16 ש"ח); שניצל אפוי ויאמי (22 ש"ח) עם סלט עדשים שחורות וירקות כתומים צלויים (16 ש"ח). אחד הלאנצ'ים הכי דיסנט שיצא לנו לזלול.

בקיצור, ורגע לפני שאנחנו חולקים עם הילדה את הקרקר בננית: יאללה משפחה בעייתית שלנו, מה מזמינים?

"ביסל'ה" – החל מ-7 ש"ח (למחית 100 גר' לפעוטות) ועד 32 ש"ח למנה עיקרית (בינתיים שולחים למרכז וצפון תל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון והאזור. בהמשך לאזורים נוספים).
לתפריט ופרטים נוספים – www.bisaleh.com (בקרוב תפתח חנות מקוונת למשלוחים און-ליין).
דוד מרכוס 16, רמת החייל, תל אביב, טל': 03.6542888, שעות פתיחה: שני-חמישי 11:30-19:00, שישי 09:30-14:00.

 

ומה עם הנשנוש של אמא? ביסל'ה (צילום: שרית גופן)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה