11 באוגוסט, 2015

הצילו, כבר ארבע!

אתר מרהיב וענייני מרכז במקום אחד את כל הפעילויות השוות לילדים ולהורים בתל אביב. נתראה במשחקיית פרפרים?

אם אתם במקרה הורים, ואתם ממש עכשיו בעבודה, אז לפי חישוב שלנו – יש לכם עוד בערך 9 שעות עד שהבוס האמיתי נכנס לתמונה. אין אחד שלא רועד סביב רבע ל-16:00 ככה, כשהעכבר אמור להישמט מהיד, הרגלים צריכות להתייצב בגן ואז – זהו. רק עוד נצח להעביר עד המקלחות וההשכבה. בהצלחה לכולם.

ובכן, יש אור בקצה המגלשה: הכירו את "היום ב-4", אתר עצמאי ויפה שהקימה לי זהר, אמא ל-2 שהחליטה כבר לפני שנתיים לרכז בעמוד פייסבוק אחד את כל הפעילויות השוות שמתרחשות ברחבי עירה (תל אביב), לאחר שעות הגן והלימודים. אך מה שהחל מכמה פוסטים ועשרות עוקבים, הפך באפריל האחרון לאתר מקיף או תנ"ך מושקע לאלפי הורים, שמכיל (בעיקר עבור ימי אוגוסט הארוכים) גם פעילויות לבוקר, לסופ"ש, מדריכי הצגות, חוגים, בריכות, תערוכות רלבנטיות, משחקיות, גינות קהילתיות, טבע עירוני; או כל מה שצריך כדי לא להימרח שוב מול סמי הכבאי בלופ.

לי, שבכלל עבדה בהיי-טק, החליטה לעשות שינוי ולתת לקהילת ההורים בעיר מענה יעיל ואיכותי בנושא הכל-כך משותף ומקרצץ הזה. כל אירוע נבחן אצלה בקפידה, כולל בירור הפרטים שהושמטו מהברושור (מי נכנס בלי לשלם, לאיזה גילאים זה באמת מתאים ואפילו השגת הנחות). האתר, שמתאים בינתיים לתושבי תל אביב ומבקרים (מפארק הירקון ועד יפו), מתעדכן כל הזמן, כתוב ברור וענייני, עם סינון נוח לפי גילאים ובעיצוב נהדר. אבל הכי חשוב? כל החינמים והמבצעים כבר מעודכנים, כך שתוכלו להשוות, לבחור בחכמה ולצאת לדרך בלי להתאמץ. כל המידע אגב פתוח בחינם לנרשמים לחודש ראשון, ולאחריו – תיהנו מהשירות המפנק הזה במחיר של פחות מטילון לחודש. בקיצור, מי שמגיע היום לסדנת יצירה אקולוגית – שומר לנו 2 מקומות מתחת למזגן.

אתר פעילויות לילדים "היום ב-4" – חודש התנסות חינם וללא התחייבות (ולאחריו – מינוי של 11 ש"ח לחודש בתשלום חצי שנתי, או 15 ש"ח לשימוש חד פעמי)
להרשמה – היכנסו לאתר. פרטים והצצה לאירועים גם בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה