04 ביוני, 2010

הפס החם

עשו לעצמכם משהו טוב בסוף השבוע ולכו לראות את הסרט "סול קיטצ'ן". אם לא בשביל הדמויות הכובשות והעלילה המשגעת אז בשביל הפסקול שיכנס לכם עמוק לנשמה

[youtube 7zo06-GYICE]

 

פאטי אקין, הבמאי הגרמני-טורקי והדי חתיך (שאחראי לסרטים נפלאים כמו "עם הראש בקיר" ו-"בקצה גן עדן") חזר השבוע לאקרנים שלנו עם הקומדיה המהנה "Soul Kitchen", אשר מעבר לעלילתה האנרגטית והכובשת (שכתב אקין עצמו יחד עם אדם בוסדוקוס, השחקן הראשי) היא מלווה גם בפסקול משובח שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו, כזה שמצליח לשלב בין צלילים יווניים-בלקניים, נגיעות של רוק, השפעות ג'אז והרבה מוזיקת נשמה.
בשורות האיוב הנופלות על זינוס, הדמות הראשית בסרט, ובראשן הגב התפוס ופריצת הדיסק האיומה ממנה הוא סובל, בשילוב הצבעוניות העזה, ההומור, הדמויות הקטנות וצילומי האוכל המפתים, משתלבים יחד בקצב ססגוני ומרענן ומלווים בכל רגע בסאונד שמתפקד ממש כאחד השחקנים על הסט. באלבום הכפול והמושקע (שאף יצא במהדורת ויניל מוגבלת בחו"ל עם מתכונים מהסרט) תמצאו אסופה נהדרת של שירי פאנק יווניים, אלקטרו מחשמל, רוק נשי, גרוב שחור, ג'אז מודרני וקצת דאב שמתחשק לשמוע שוב ושוב ושוב. אקין מספר כי בפס-הקול שולבו גם קולות השחקנים וקטעי הקראה מתוך תסכית הרדיו המקורי של הסרט. עם שמות כמו קווינסי ג'ונס, לואי ארמסטרונג, קרטיס מייפילד או קול אנד דה גנג, אין ספק שמחכה לכם פסקול לסופשבוע גרובי במיוחד.

וקחו עוד טעימה קטנה מאיתנו ומה-The Isley Brothers בקליפ המציג את רשימת הקרדיטים על גבי גלויות צבעוניות שמתחשק לאסוף את כולן.

פסקול כפול לסרט "סול קיטצ'ן" – 29.49 דולר באמזון, והחל משבוע הבא בחנויות התקליטים והמוזיקה ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה