16 בינואר, 2011

הפסקת קפה

כוס קפה תרמית לוהטת שנחתה כאן מאוסטרליה הפכה לאובייקט המריבה אצלנו המשרד

לא יודעים איך זה אצלכם, אבל פה – אם אנחנו לא אחרי 2 כוסות הפוך עד שבע בבוקר, אחת בטייק אווי בתשע וחצי, אספרסו כפול מהקפה שבפינה בצהריים ובוץ מתפשר בישיבה של הערב – אל תקראו לנו. פשוט אל תקראו לנו בכלל. ואם מצמידים כרגע אחת לאחת את ערימת כוסות הנייר שטחובות להן בפח המשרדי – יש מצב שנקיף פעמיים את אבן גבירול, כולל חניון העירייה. לא נעים.

פתרון נוח ואקולוגי שמצאנו לאחרונה ברשת הקפה האורגנית והחביבה Loveat – מצליח לעשות את העבודה עבורנו בלי לכרות עצים ויערות קלקר שלמים על דרך. מדובר בכוס קפה רב פעמית מדליקה בשם KeepCup, המיוצרת באוסטרליה ועשויה מארבעה חלקים הניתנים לפירוק והרכבה פשוטה: כוס תרמית קלילת משקל שעשויה פוליפרופילן – חומר בעל עמידות ויכולת שמירה על חום – גבוהה יותר מאשר החד פעמיות; חבק צבעוני המגן על האצבעות; מכסה אוטם רציני ביותר (נראה אתכם פותחים ונשארים עם כל הציפורניים שלמות); ועליו סוגר מסתובב (ומעט מבלבל יש לציין), שנועד לחשוף או לסגור הרמטית את פתח השתייה, ובכך למנוע שאגות בנסיעה בנוסח "שיט! רואים שהלך לי חצי אמריקנו על החולצה, או שזה עובר ישיבה?".

את הקיפ-קאפ שלכם תוכלו להשיג בישראל בינתיים בשני גדלים, ואף לבחור באיזה צבע תרצו כל אחד מהחלקים: לבן, חום, ירוק, אפור, אדום וכו' – שעוזרים מאוד להבחין איזה לאטה שלכם ואיזה של הבוס. אך באתר החברה המגניבה – מצאנו גודל נוסף ללוגמי מרק-קפה כבדים (454 מ"ל), מגוון צבעים ושילובים בלתי נגמר שניתן לשלוח עד לכאן, וגם אפשרות להזמין את החבק עם כיתובי העדפות קפאין שונות, אותן מסמנים בטוש ומגישים בעיניים טרוטות וללא מילים לבריסטה הקבוע שלכם (קפוצ'ינו, נטול, בלי חלב, קצף בצד, עם עוגיה לדרך, ואפשר עוד אחת?).

זנחנו מיד את התרמוס מסיני עם שאריות הבוץ (החול והחצץ) בתחתית, מצאנו מתנה נפלאה לחבר שחי על נס (ונס שהוא חי), נצמדנו כל היום לקיפ-קאפ החדש והחתיך שלנו – והרגשנו ירוקים יותר מתמיד. אנו מכריזים בזאת על הפסקת (כוסות) קפה חד משמעית!

כוס KeepCup תרמית רב פעמית (380 מ"ל/227 מ"ל) – 100 ש"ח
להשיג ברשת Loveat (קפה חינם ברכישה הראשונה ו-10% הנחה בקניית משקאות חמים בהצגת הכוס בכל סניפי הרשת: ברזילי 1, מתחם גן החשמל, תל אביב; נחלת בנימין 3, תל אביב; דיזנגוף 232, תל אביב). שימו לב: ניתן להזמין רכישה מרוכזת ולמתג את החבק עם לוגו החברה.

של מי הגרנדה-גרדנה? KeepCup של רשת Loveat

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה