16 בפברואר, 2015

הפילנתרופים החדשים

פינת "למסירה" באתר מרמלדה2 הפכה להיות הספוט המועדף עלינו לשיטוט בוקר ותזכורת שגם לנו יש מה לתרום בעניין. יש עוד טוב לב בעולם הזה

כמו כל אחד, גם אנחנו מתחפרים עמוק בעמדת הסקפטיות כשמציעים לנו ארוחות חינם. הרי כל תינוק יודע שחובה לחפש את הקאטץ' בסיבוב. ובכל זאת, כשהשקנו בתחילת החודש את מרמלדה2 – שוק יד שניה סוער ושמח, השארנו את האופציה למסירת מוצרים חינם אין כסף – פתוחה ואף מומלצת, בלי לדעת מי בצד השני מאזין.

ומה אתם יודעים? מתברר שמסתובבות בינינו לא מעט נשמות טובות שמיד נענו לקריאה: כמה שעות אחרי ההשקה, כבר החל האתר החדש שלנו להתמלא במיני מוצרים והפתעות של ממש, שאתם החלטתם מטוב לבכם למסור הלאה, כדי שישמחו בתים אחרים ובלי לצפות לאף תמורה חזרה (חבר'ה, רק על ההליכה לדואר מגיע שיקראו שדרה על שמכם).

וכך, הפכה לאחרונה פינת המציאות "למסירה" במרמלדה2 לשיטוט הבוקר הכי מענג ומגרה ללחיצה מבחינתנו. ולא תאמינו מה כבר נחטף פה (איך, איך לא נעצנו מזנון וינטג' מהמם שנמסר? כואב הלב). אבל יותר מכך – כל דפדוף כאן מזכיר מיד שגם לנו יש מה לתרום בעניין (יאללה, שטיח הודי מהטיול אחרי צבא – לך לחפש דירת סטודנטים חדשה). ובטוח שגם לכם לא יזיק לאוורר אורוות או לפשפש בבוידעמים של המשפחה ולראות ממה אפשר להיפרד יפה ובלי בעיה ("בואנה סבתא, את אגרנית מקצועית! זהו, אין יותר ערוץ הקניות").

קחו למשל רעיונות מחפצים שכבר שמנו עין עליהם הבוקר ולא ייאמן שהם בחינם (זהירות, זה חם): מיטה עם כרית לחיית מחמד מפונקת; מדבקת קיר מד גובה בעיצוב ג'ירפה חמודה (חייבים כזה! שובלי עוד רגע עובר את המשקוף); מקלדת / טלפון אלחוטי / ואפילו שולחן מחשב לארגון עמדה משרדית מתוקתקת; כסאות וינטג' מתקפלים (בול למרפסת שלנו); 5 בובות ברבי משוק הפשפשים, סוחט לימון של ג'וזף ג'וזף (משוגעים! אין לנו סלט בבית בלי זה), סריגים סקסיים לרזרוזות, ועוד. להם זה בטוח עלה יותר.

קדימה, בואו לבחור מתנה חינמית מהסנטה קלאוסים החדשים, ותראו איך מיד עולה לכם פרץ נדיבות וחשק לארגן קופסת מסירה שתפנק מישהו שבאמת צריך את הבושם שלא פתחתם, את הסוודר שכבר לא תלבשו, ספרים שסתם תופסים מקום או הפוסטר שנמאס לבהות בו (סליחה אהרון פררה).

נשבעים שזה עושה מסאז' ללב.

לצפייה בכל המוצרים למסירה במרמלדה2 – בואו הנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה