24 ביוני, 2015

הפטישים

הכירו 3 שיפוצניקים אדיבים, חרוצים וחתיכים שלא יוצאים לנו מהנייד. תנו להם לקדוח בשקט

יש רק מילה אחת שמפחידה אותנו יותר מ"דאעש" או "חותנת":
"שיפוץ".
אמאל'ה!

כבר מהמחשבה על כמויות האבק והבלגן שמחכות לנו מתחת לבלטות או מאחורי ארון הקיר שחייבים לעקור, יש לנו חשק לשרוף את הדירה ולעבור לסוכה במדבר.

אבל רגע – יש אור בקצה ההול: פיתחו את הנייד, הוסיפו 3 מספרי טלפון חיוניים שקיבלנו מחברים צדיקים ועשויים להציל גם אתכם מהשיפוץ שאינו נגמר. כך תעברו את הרמונט הבא חלק עד הקרניזים:

#1 מי – בועז שחר, "ביג בועז"
מה – קבלן השיפוצים הכי שווה בצפון הארץ
באלו הידיים – בועז עושה די הכל. החל מריצוף, תיקוני אינסטלציה, אוברול לכל הבית והקמת דירות מאפס, ועד הרכבת רהיטי איקאה שבאמת אין לכם ראש או ידיים אליהם. בועז המקסים יגיע עם צוות מיומן, יבצע כל עבודה קטנה או משימה בלתי אפשרית, ישפץ בנחת ולא בלחץ, יספק לכם את החומרים הכי טובים בשוק ויכניס אתכם הביתה מחדש.
איפה ואיך – עובד באזור הצפון, חיפה, זכרון יעקב, עכו והאזור (יש אפשרות להזמין צוות לעבודות במרכז), טל': 054.4279620 (בועז), עמוד פייסבוק.

#2 מי – דוד (דודו) חזקיהו
מה – השיפוצניק שלא יעצור לכם את החיים
באלו הידיים – אין אגף בבית שדודו לא נגע בו. מצביעת קירות ועד אינסטלציה, דקורציות עדינות או הפיכת הבית מהיסוד. עם ניסיון של 20 שנה, ועבודה צמודה עם אדריכלים, דודו יגיע בשקט ובצניעות, יעבוד באווירה חיובית ונעימה, והכי חשוב – תוך כדי שאתם ממשיכים בחייכם. אין צורך בפינוי-בינוי או לישון עם מסנן אב"כ. דודו ינקה, יסדר ויארגן הכל בסוף היום כדי שתעברו את השיפוץ במינימום רעש ובלגן.
איפה ואיך – עובד באזור המרכז, ת"א, רעננה, גני תקווה, קריית אונו והסביבה. טל': 054.4642392 (דודו)

#3 מי – אלכס "עשר אצבעות" פיטוסי
מה – התיקונצ'יק שאתם חייבים להכיר
באלו הידיים – אלכס מגיע כדי לתקן כל פגם או לפתור כל בעיה טכנית בבית, ובעיקר בבתי קפה ומסעדות. בין אם מדובר בתריס גלילה שכבר שנים תקוע, מדיח שזקוק להחלפה, ספריה שאין לכם מושג איך להרכיב ישר, מדפים שאף אחד בבית לא מעיז לתלות ועד ניאגרה סרבנית. אלכס יגיע עם עשר אצבעות מיומנות וחרוצות, יעבוד בצניעות וברוגע, ויפצח כל אתגר. רק תנסו אותו.
איפה ואיך – עובד בתל אביב, ראשל"צ, רמת גן, גבעתיים והסביבה, עם לקוחות פרטיים או בתי עסק. טל': 050.2943773 (אלכס)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה