13 באוקטובר, 2015

העציץ שמציץ

מתלה נחשק וסרוג לעציצים, הופך כל חלל לסצינה פראית מהסבנטיז . מאמי, תוציא את המברגה

הסיפור הוא כזה: יש לנו חברה עם טעם שהלוואי עליכם. כל ביקור אצלה בבית, עולה לנו ביוקר, מהסיבה הפשוטה שאנחנו רוצים כל דבר שיש לה. בדרך כלל אנחנו אפילו לא טורחים לשאול כמה ומאיפה (נסו אתם להגיב בפרגון לתשובה כמו "זה סתם מאיזה חנות וינטג' בברלין, הכי במקרה…"). אבל כשראינו את הפיס הבא, הודענו לה הפעם שאם היא לא מוסרת פרטים, זה ייגמר בבכי. שלנו, כן?

מדובר במעמד סרוג לעציץ מחוטי מקרמה לתלייה מהתקרה או מהקיר, מהסוג שלכל פולניה שעפה על עצמה היה במרפסת בסבנטיז, בצבע בז' כמובן. ובכן, בגרסה המודרנית הוארכו חוטי המקרמה כמעט עד הרצפה ונצבעו בשחור, כך שהמתלה המרשים נראה אצלה כמו פסל או עמוד טוטם אפריקאי באמצע הסלון. ואת כל המיצב הזה תוכלו להשיג, או יותר טוב – להכין בעצמכם (!) ב-Craft & Bloom – חלל עבודה מקסים ויפואי למעצבים, גלריה לריהוט, גינה לאירועים ובקיצור – המקום הכי נעים ויצירתי שביקרנו בו לאחרונה. הקראפטים החמודים (אמה ועופר שחר, איתי כהן ורונה רוט) מספרים שאחרי שהעבירו את המקום גלגול ומיתוג מחדש (גלריית "בלומפילד" לשעבר) החליטו למקסם את היכולות של הסטודיו הרחב, וכעת הם גם מציגים (לצד רהיטים משובחים שהם מייצרים) פריטי מעצבים מקומיים משלימים; גם משכירים אותו לאירועים פרטיים או למעצבים שמחפשים חלל עבודה והשראה; ובין לבין, גם משתדלים לשלב בחיים ובבית שלכם כמה שיותר צמחים ובוטניקה. זו הסיבה שתמצאו אצלם כבר בחממה שבכניסה מגוון אביזרי גינון וצמחים יפים שנתלו בטכניקות שונות. בפנים מחכים לכם גם שולחנות מהממים או מדפים שמיועדים ספציפית לעציצים ביתיים, וכחלק ממגוון סדנאות היצירה שהם מקיימים במקום מדי חודש, תוכלו ללמוד ל"מקרם" או להכין בעצמכם מתלה סרוג נחשק כזה (או לרכוש מוכן במקום, עם או בלי עציץ, יא עצלנים).

זהו. הסתדרנו על אחד. ועכשיו גברת, מאיפה הפסנתר שלך?

מתלה מקרמה סרוג בעבודת יד (עם עציצי סוקולנטים או קקטוסים)  – החל מ-120 ש"ח (אורך מתלה – כמטר פלוס)
להשיג ב-Craft & Bloom, או בסדנאות DIY במקום – נחום גולדמן 3, יפו, טל': 03.5180124. מחיר סדנת מקרמה – 225 ש"ח (כולל חומרים). להרשמה – התעדכנו ברשימת הסדנאות בעמוד הפייסבוק, או באתר. שעות פתיחה: ראשון-חמישי 09:00-18:00, שישי 09:00-15:00.

למה מה-קרמה? עציצי מקרמה מוכנים לקניה, גלריית Craft & Bloom

למה מה-קרמה? עציצי מקרמה מוכנים לקניה, גלריית Craft & Bloom

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה