07 באוגוסט, 2016

העץ המגניב

סטודיו לצעצועי ורהיטי עץ מטבעון, יגשים לכם כל חלום שאי פעם רציתם לגדול (או לגדל) איתו, מסט גיהוץ ועד סוס נדנדה מרחף באוויר. הכירו את הקוסמים מארץ עץ

פעם מזמן, זרק לנו יועץ חינוכי שהכרנו טיפ בנוסח: "קידס סִי – קידס דוּ!". ובתרגום חופשי: אנחנו מתקשים לקום בבוקר – הם אפילו לא מנסים. אנחנו מכורים ל"מירוץ למיליון" – הם הרבה לפנינו, מסתירים את המסך. אנחנו משאירים פירורים של אפרופו איטליאנו על הספה – טוב, הבנתם את הרעיון. ובלקח הזה נזכרנו, כשפגשנו במשחקי העץ המטריפים והמרגשים של מור שולמן-חוגים, שעוזרים לקיים את כל מנהגי הבית שלנו, בעיקר הטובים והלגיטימיים, גם בגודל מוקטן, למי שלא רוצה לחכות – אלא לחקות. ועם זה ליועץ אין שום בעיה.

אחרי שנים שעבדה מור כגננת וניהלה גן בו הריהוט והמשחקים היו עשויים עץ טבעי ויפה, מעשה ידיו המוכשרות של רז חוגים (האיש שלה בחיים ובסטודיו) החליטה לפרוש ולהתמקד בגידול ארבעת ילדיהם בטבעון. שם גם הכירה חברה שפיתחה מותג לצעצועי עץ, שכעבור זמן מה עבר לידיה, השתלב בפריטים שעיצבה ונקרא עד היום "מיניאטורה". דרכו, מגשימים היא ורז כמעט כל חלום ומשחק מעץ שתבקשו: זה יכול להיות בית בובות עם רהיטים יפהפיים, או מתקן לייבוש בגדים שהיינו שמחים לתלות עליו את כל הכביסה העדינה, קרש גיהוץ ומגהץ שווה (בתמונה), מתלה לתחפושות, סט לניקיון וטיטוא, וכמובן – מטבחים מטמטמים עם פרטים כמו אישוני כיריים, תנור עם כפתורים, מתלה לסירים, ואפילו מדף תבלינים. קטני, תורך להכין שקשוקה!

אפשר להזמין גם רהיטים בהתאמה אישית – כמו מיטות גלריה, פינות למידה וזולה, בתי עץ מושקעים שהייתם יכולים לסבלט, סוס נדנדה לתלייה שמרחף באוויר (הכי יפה שראינו אבר), וכל דבר שפינטזתם בעץ, בעצם. מור מספרת שהם יותר משמחים להיענות לבקשות מיוחדות שאין להשיג בחנויות – מדלת לטירה להשלמת צעצוע קיים, ועד סט מרהיב של חווה – עם אורווה, חיות בר וגדר, שהיינו מתים לגדול איתו. והכל כמובן בעבודת יד מדוייקת וברמה הכי גבוהה (כזו שתחזיק לכם עד הנכדים של הנכדים), מעץ שנאסף משאריות בנגריות, ומעוצב באהבה אמיתית ליצירה ועשייה מקומית. מור, אפשר לנגר מיני מד לחץ-דם? הגיע הזמן שלכל אחד בבית יהיה משלו.

צעצועי ורהיטי עץ בהתאמה אישית – החל מ-70 ש"ח לסט ניקיון
להשיג בחנות "מיניאטורה", או בתיאום מראש בסטודיו בטבעון, טל': 054.4983535 (ניתן לאסוף גם מתל אביב)

 

עד האישון האחרון. מטבח משגע בעבודת יד של "מיניאטורה"

עד האישון האחרון. מטבח משגע בעבודת יד של "מיניאטורה"

 

 

הסטודיו בו הקסם מתרחש. "מיאטורה" בטבעון

המקום בו הקסם מתרחש. סטודיו "מיניאטורה" בטבעון

 

 

ואפשר גם לחלום בגדול. בית עץ בעיצוב סטודיו "מיניאטורה"

ואפשר גם לחלום בגדול. בית עץ בעיצוב סטודיו "מיניאטורה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה