17 בפברואר, 2008

העניבה כבר בפנים

חולצה שיקית עם עניבה בילט-אין מהחנות A+ מצליחה להציל את המצב עבור גברברי העיר מלאי האמביציות ונטולי האופציות

ביחס לברנשי העולם הגדול הגברים הישראליים לא נחשבים ליצורים אופנתיים במיוחד. האמת, אי אפשר להאשים אותם. אמנם בשנים האחרונות נפתחות יותר ויותר חנויות לגברים שלא חושבות שחליפת חתן זו פסגת האלגנס, אבל ת'כלס אם הגברים המקומיים לא רוצים להיראות כמו עוד קורבן של רשת אופנה גברית – האופציות לא בשמיים.

לכן כל כך שמחנו להיתקל בבגדי הגברים של A+. יפעת קושניר, אחת השותפות, מייבאת את הפריטים המצוינים בעיקר מיפן (יש גם בגדים נהדרים לנשים) ודואגת לכך שהם יהיו ייחודיים וטרנדיים אבל הכל במינון נכון ולא המוני.

החולצה שהכי עשתה לנו את זה היא חולצת כפתורים עם קפלים עדינים בחזית ועם ה-שוס הגדול: עניבת פסים מינימליסטית שנשזרת בתוך הבגד ויוצרת מראה אלגנטי ומחוכם. מעבר לכך שאנחנו לגמרי בעד עניבות – לחולצה הזו יש קטע מיוחד וביכולתה להפוך כל גבר למתלבש בעל אמירה.

להשלמת האווירה, החולצות נמכרות עכשיו בהנחה של 50% ובקופה יארזו לכם את הקנייה בשקית שנסגרת ב"סליפ" נייר מעוצב כמו זה שמדביקים על מזוודות בצ'ק אין. הניחוח החו"לי לא יאחר להגיע.

חולצת גברים עם עניבה 'בילט-אין' – 429 ש"ח (לפני הנחה של 50%)
להשיג ברשת A+ (ברזילי 7, מתחם גן החשמל, תל אביב; שינקין 12, תל אביב; מרכז עזריאלי, תל אביב – החנות נקראית בינתיים MARSEL ויש בה גם חולצות עניבה על אותו עיקרון של המעצב דייויד ששון. ב
סניף בדיזנגוף 172, תל אביב – יש רק בגדים לנשים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה